Er det mens tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Anonym trådstarter

Hvordan kan i mærke når mens er på vej. Nu er det jo så sjældent jeg for mens, sys jeg og når jeg har fået det er det bare kommet lige efter lidt mave kneb.
Jeg er ca. på dag 40 i min cyklus og den variere meget nogen gange er det op til ca 70 dage min cyklus vare. Men her de sidste 3-4 dage har jeg haft en ubehag nederst i maven og ved æggestokkene og her til morgen da jeg skulle tisse, der trykkede det og gjorde lidt ondt. Jeg har ikke desideret mavesmerter, mere ubehag og en smule kvalme. Og det er ikke hele tiden, det kommer med mellemrum og kan vare ved i et par minutter.
Er det et nyt tegn på mens er på vej, jeg kan mærke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Anonym trådstarter

7. juni 2010

AnneBJ

Det er jo meget forskelligt fra person til person... Nogle er nærmest sengeliggende pga. smerter, mens andre intet mærker til det. Men jo, murren i underlivet, træthed, fedtet hud og humørsvingninger er da de hyppigste tegn hos mig. Derudover kan jeg oplever kvalme, hovedpine, ømme/spændte bryster, hård/tynd mave osv osv.. Det varierer fra gang til gang

Anmeld

11. juni 2010

Anonym trådstarter

ok nu tager jeg lige den op igen, bare for og være lidt besværlig.
Men jeg har stadig med mellemrum, men mindst en gang om dagen den her ubehag nederst i maven, min mens er ikke kommet, men bryster er også blevet ømme hvis man rammer eller røre dem på en besemt måde. Jeg vågnede i nat af mavekrampe, gik på toilet for og se om det var mens, men ingenting, jeg har også en smule mere tissetrang.
Er det virkelig bare mens der er på vej og driller mange dage i  forvejen eller er det muligvis graviditet, tør ikke teste og have falske forhåbninger? eller er det måske bare nået helt tredje?

Anmeld

11. juni 2010

Ann.

Jeg synes du skal få testet og så blive afklaret med det.

Men hvis du ønsker rigtig meget at blive gravid - så kan din krop godt opfører sig som om du er det uden at du er det.

Men test og se hvad den siger

Held og lykke 

Anmeld

11. juni 2010

trine1989

Anonym skriver:

ok nu tager jeg lige den op igen, bare for og være lidt besværlig.
Men jeg har stadig med mellemrum, men mindst en gang om dagen den her ubehag nederst i maven, min mens er ikke kommet, men bryster er også blevet ømme hvis man rammer eller røre dem på en besemt måde. Jeg vågnede i nat af mavekrampe, gik på toilet for og se om det var mens, men ingenting, jeg har også en smule mere tissetrang.
Er det virkelig bare mens der er på vej og driller mange dage i  forvejen eller er det muligvis graviditet, tør ikke teste og have falske forhåbninger? eller er det måske bare nået helt tredje?

når mens er på vej ved mig kan jeg ofte mærke det nogle dage i forvejen hvor jeg har lidt mavekneb, øget tissetrang, ømme bryster og mere uren hud.

jeg har nemlig også gået og håbet jeg var gravid men det er jo nok bare mens der er på vej   for mig i hvertfald det kan jo være at den er der

vil bare sige at de symptomer man ofte får ved graviditet også er dem man kan få ved en graviditet

Knus Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.