Hvad gør man ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Karo

For et stykke tid siden sendte vi invitationer ud til Idas barnedåb, og igår var der sidste svar frist. Men, jeg mangler stadig svar fra 9 personer. Hvad gør man så skal vi give dem et par ekstra dage til at svarer, eller kan man godt være bekendt at ringe og spørge folk om de har tænkt sig at komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Svei

Hvor længe kan I vente på svar...? kan I vente så giv dem lidt tid og ellers ville jeg da bare lige ringe...

Anmeld

7. juni 2010

msax

Jeg tænker at det er folk I holder af I har inviteret og de kender jer godt. Så jeg ville da bare ringe og spørge, for det er het sikkert ikke I ond mening de ikke har svaret - I er desværre nok "bare" blevet glemt i sommervarmen.

Håber I får en dejlig barnedåb.

Anmeld

7. juni 2010

Mira0911

Dette var vi også udsat for... Jeg ringede til dem og spurgte om de havde glemt at give svar dagen før på om de kom... Mht. mad ude fra eller ej, synes jeg godt man kan tillade sig det..

Anmeld

7. juni 2010

Risen

Karo skriver:

For et stykke tid siden sendte vi invitationer ud til Idas barnedåb, og igår var der sidste svar frist. Men, jeg mangler stadig svar fra 9 personer. Hvad gør man så skal vi give dem et par ekstra dage til at svarer, eller kan man godt være bekendt at ringe og spørge folk om de har tænkt sig at komme

Ja synes sagtens du kan ringe .. Bare sig det på en god måde.. 

Anmeld

7. juni 2010

Heidi85

måske har de helt glemt det så muligheden ville være at ringe tildem for at høre om de kommer eller ikke... Men du kan så også vente et par dage endnu men mindre du skal vide hvor mange der kommer.

Anmeld

7. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville ringe og hører om de havde fået indbydelsen  Der er jo en årsag til, at man sætter en svardato på. Det er nok bare en forglemmelse, at de ikke har svaret

Anmeld

7. juni 2010

Sommerfuglelarven

Ring til dem og spørg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.