Møg vejr :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Karo

Hold da op et møg vejr det er idag. Her i hvidovre regner det, og alligevel er her bare så varmt i lejligheden at alle vinduer er nød til at stå åbne hvis Ida og jeg skal kunne holde ud at være indedørs idag.

Er det kun her vejret er sådan eller er det det samme i resten af landet ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

msax

I Viborg drypregner det og temperaturen er egentlig meget rar. De sidste par dage har været temmelig varme (og uudholdelige når man er tyk som mig).

Så jeg nyder at det er lidt køligere...

SMIL fra Mette 31+5

Anmeld

7. juni 2010

Skouboe

Her øser det også ned, men jeg synes faktisk det er lidt hyggeligt. Jeg har som sædvanligt kun sovet 2-3 timer i nat, så da jeg smed mig for at sove formiddagslur åbnede jeg vinduet, så jeg kunne ligge i sengen og lytte til regnen - noget jeg har elsket siden jeg var en lille pige.

Temperaturen her er liiige tilpas, og jeg er sikker på at hele verden føles renvasket, når regnen engang stopper. Vores nyplantede bøgehæk er ihvertfald lykkelig for alt det vand..

Og jeg har lige fået 9 meter at det skønneste, lette denim i 3 forskellige farver ind ad døren - perfekt til sommerbørnetøj... fortsættelse følger vedr. det...

Hvordan har du det med kraftige farver i røde/pink nuancer Katja?

Anmeld

7. juni 2010

Karo

Skouboe skriver:

Her øser det også ned, men jeg synes faktisk det er lidt hyggeligt. Jeg har som sædvanligt kun sovet 2-3 timer i nat, så da jeg smed mig for at sove formiddagslur åbnede jeg vinduet, så jeg kunne ligge i sengen og lytte til regnen - noget jeg har elsket siden jeg var en lille pige.

Temperaturen her er liiige tilpas, og jeg er sikker på at hele verden føles renvasket, når regnen engang stopper. Vores nyplantede bøgehæk er ihvertfald lykkelig for alt det vand..

Og jeg har lige fået 9 meter at det skønneste, lette denim i 3 forskellige farver ind ad døren - perfekt til sommerbørnetøj... fortsættelse følger vedr. det...

Hvordan har du det med kraftige farver i røde/pink nuancer Katja?

Fint

Du må få taget nogle billeder af det nye stof og smidt ind i dit stof galleri.

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Hold da op et møg vejr det er idag. Her i hvidovre regner det, og alligevel er her bare så varmt i lejligheden at alle vinduer er nød til at stå åbne hvis Ida og jeg skal kunne holde ud at være indedørs idag.

Er det kun her vejret er sådan eller er det det samme i resten af landet ??

heje Sjælland, Lolland, Falster og her på Fyn....

Anmeld

7. juni 2010

TbCp

LORTEVEJR!!!!

Og vi skulle på udflugt med Livas dagpleje idag...
Vi skulle have været på en stor legeplads ved Strandvænget i Nyborg, heldigvis blev det ændret til en spejderhytte her i Odense.... ellers havde der ikke været mulighed for at være indendørs.

jeg rejser sgu snart væk!

Anmeld

7. juni 2010

Karo

TbCp skriver:

LORTEVEJR!!!!

Og vi skulle på udflugt med Livas dagpleje idag...
Vi skulle have været på en stor legeplads ved Strandvænget i Nyborg, heldigvis blev det ændret til en spejderhytte her i Odense.... ellers havde der ikke været mulighed for at være indendørs.

jeg rejser sgu snart væk!

Jeg bliver bare mere og mere misundelig på Sarah og Issac.

Anmeld

7. juni 2010

Skouboe

Karo skriver:

Fint

Du må få taget nogle billeder af det nye stof og smidt ind i dit stof galleri.

Billeder skal nok komme, men det er "bare" denim i lysblå, mørkblå og sort. Det fantastiske er teksturen - det er så lækkert og let og blødt og sommerligt og PERFEKT til børnetøj. Jeg har ledt efter den kvalitet i rigtig lang tid.

Det lyserød/pink osv. spørgsmål var noget helt andet - du finder ud af hvorfor på et senere tidspunkt.

Anmeld

7. juni 2010

Karo

Skouboe skriver:

Billeder skal nok komme, men det er "bare" denim i lysblå, mørkblå og sort. Det fantastiske er teksturen - det er så lækkert og let og blødt og sommerligt og PERFEKT til børnetøj. Jeg har ledt efter den kvalitet i rigtig lang tid.

Det lyserød/pink osv. spørgsmål var noget helt andet - du finder ud af hvorfor på et senere tidspunkt.

En hemmelighed

Glæder mig til at se hvad du nu har købt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.