Update på pædofil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Jeg fatter heller ikke systemet: Hvorfor gør de først noget når manden ER gået LANGT over stregen ??? Det er jo skræmmende at det er sådan!!!

ja! og det er jo ganske tydeligt at manden har et problem!

hvis det er sandt at han har smsét med de små piger så er det jo kun et spørgsmål om tid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Vinker

msax skriver:

Jeg håber konen har ret i at han bliver dømt - for i fængslet er han da helt sikker på at han nok skal bliver straffet. Pædofile skulle eftersigende være nederst i hirakiet.

Ja for pokker - Så kan han fandeme lære det!!!

Anmeld

7. juni 2010

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

ja! og det er jo ganske tydeligt at manden har et problem!

hvis det er sandt at han har smsét med de små piger så er det jo kun et spørgsmål om tid!

Jeg ville også mene at sms'er ER nok til at gøre noget ved sagen! Næste skridt er bare ikke noget der burde være muligt for en syg mand!!!!

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Jeg ville også mene at sms'er ER nok til at gøre noget ved sagen! Næste skridt er bare ikke noget der burde være muligt for en syg mand!!!!

præcis....

jeg håber de finder frem til hvad der er sket og at manden får en straf men også behandling... så det ikke går galt igen

Anmeld

7. juni 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

præcis....

jeg håber de finder frem til hvad der er sket og at manden får en straf men også behandling... så det ikke går galt igen

Jeg tænker bare sådan.... kan man overhovedet behandle sådan en????
Altså man kan jo heller ikke "kurere" en homoseksuel... og det er jo hans seksualitet.... han kan nok lære at det er forkert, men trangen vil jo altid være der og hvis han så på et tidspunkt får chancen for at gøre et eller andet.... vil han så ikke gøre det?

Anmeld

7. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
TbCp skriver:

Altså man kan jo heller ikke "kurere" en homoseksuel... og det er jo hans seksualitet.... han kan nok lære at det er forkert, men trangen vil jo altid være der og hvis han så på et tidspunkt får chancen for at gøre et eller andet.... vil han så ikke gøre det?

Kun 5% af de som dømmes for seksuelle overgreb på børn kan diagnosticeres som pædofile. Resten begår overgreb af en masse andre grundde end seksuel lyst til børn.

Rosa - skriver speciale om behandling af sædelighedsforbrydere som begår overgreb mod børn

Anmeld

7. juni 2010

TbCp

Rosa skriver:

Kun 5% af de som dømmes for seksuelle overgreb på børn kan diagnosticeres som pædofile. Resten begår overgreb af en masse andre grundde end seksuel lyst til børn.

Rosa - skriver speciale om behandling af sædelighedsforbrydere som begår overgreb mod børn

Jeg tror bare det er SÅ langt væk fra mit verdensbillede.... jeg forstår det simpelthen ikke....
Jeg væmmes ved det og har ingen pæne tanker om personer der forgriber sig på børn af den ene eller den anden grund...

Jeg tror dog aldrig jeg vil kunne se på dem på anden måde, da jeg har haft det for tæt inde på livet...

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

det er svært at sige.... men man kan jo heller ikke slå ham ihjel eller spærre ham inde for livstid (ikke med de danske regler) så jeg tænker at behandling må være det bedste alternativ...

selvom jeg helst så at man kunne opbevare manden på livstid!

Anmeld

7. juni 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Jeg tror bare det er SÅ langt væk fra mit verdensbillede.... jeg forstår det simpelthen ikke....
Jeg væmmes ved det og har ingen pæne tanker om personer der forgriber sig på børn af den ene eller den anden grund...

Jeg tror dog aldrig jeg vil kunne se på dem på anden måde, da jeg har haft det for tæt inde på livet...

Jeg har det ligesom dig, og jeg har aldrig haft det tæt ind på livet selv.

Jeg tror også behandling som Karina vil være det bedste, selvom jeg ikke ved om det virker.

Anmeld

7. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Den forskning der er på området viser at der ikke findes en "mirakelbehandling" for pædofili og at der desværre er en ret stor recidiv rate (tilbagefaldsrate)men det behandlingen gør er at udskyde tidspunktet for recidiv, dvs. de som er i behandling bliver dels "holdt øje med" og dels bliver de så vidt muligt holdt i psykisk balance så der går lægere tid inden de får tilbagefald, hvis de da får det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.