Til jer som ikke havde regelmæssig mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Maja_4000

Hvor godt passede jeres termin som var udregnet efter sidste mens. ? 
Altså, blev I rykket til scanningen? Hvis ja, hvor meget og hvilken vej ? :p 

Jeg skal til NF på torsdag.. Og håber lidt at jeg bliver rykket frem.. Synes allerede man kan se min mave alt for meget! Er trods alt kun 12+0 :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Koen.

Hejsa Altså efter hvad min cyklus ovs fortalte mig, skulle jeg have haft termin den 23.marts, men til NF Fik jeg termin den 17.april så blev rykket en del Fødte 11.april, så midt imellem næsten

Anmeld

7. juni 2010

mor_sabina

Første gang startede jeg med en termin d. 6 maj men blev rykket til scanningen til d. 1 maj. (fødte d. 4 maj)

Denne gang er jeg også lidt spændt da jeg efter første dag i sidste mens skulle have termin d. 25 december, men efter egen beregning d. 31 december og lægen har så sat d. til 28 december så nu må vi se

Anmeld

7. juni 2010

B&J

ved lægen sagde de den 13marts og scanningen sagde 13 marts men han kom nu til den 4marts

Anmeld

7. juni 2010

L.J.L

Jeg var sat til 28 Nov. men fødte en uge efter d. 5 dec.

Anmeld

7. juni 2010

silden85

hej

på det års tid vi prøvede der har min mens altid været meget ureglmæssig, efter den beregning som er her inde og andre steder på nettet sagde d. 12 november, også havde jeg betalt mig fra en scanningen, og der blev jeg sat til d. 30 nov. og til NF blev jeg sat til 26 nov.

Anmeld

7. juni 2010

silden85

hej

på det års tid vi prøvede der har min mens altid været meget ureglmæssig, efter den beregning som er her inde og andre steder på nettet sagde d. 12 november, også havde jeg betalt mig fra en scanningen, og der blev jeg sat til d. 30 nov. og til NF blev jeg sat til 26 nov.

Anmeld

7. juni 2010

silden85

ups kom til at tryk send to gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.