hjælp mig - problem med forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

miraclekom

Jeg er i uge 23 men min stor problem er forstoppelse. Jeg prøve går til Gym (Yoga og bodybike) de hjælpe men hvis jeg ikke går dag efter, der starter igen problem. Nogle gange brug jeg Syfiske juice det hjelpe nogle gange hjælper ikke! Some time feel like I gonna bust! Hvad skal jeg gør, der er nogen her fik samme problem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

MinWilliam

Jeg tager Manonisia ( staves ) og dem må du gerne tage når du er gravid..

Anmeld

7. juni 2010

sus82

Kender der godt, det er bare så træls med forstoppelse! Det vigtigste er at drikke nok, omkring 2 liter dagligt. Så er det også vigtigt at få fiber nok, så groft brød og grøntsager, hvis det ikke er nok, kan du tage HUSK(eller matas loppefrøskaller - det er det samme, bare billigere) som tilskud.

Anmeld

7. juni 2010

otlitrom

Magnesia mener jeg må bruges af gravide. spørg evt på apoteket

Anmeld

7. juni 2010

miraclekom

Tak for jeres svar, men jeg skal nok prøve Manonisia. Magnesiam jeg allerede brug da jeg havde halsbland ikke for forstoppelse. Jeg brugt også husker det hjelper men ikke så meget nogle gange jeg græder det hårdt tid til mig!!

Anmeld

7. juni 2010

MinWilliam

Det hjælpe mig rigitgt hurtigt da jeg begyndte og tage dem..

Så jeg vil tage på apoteket efter nogen..

Anmeld

7. juni 2010

miraclekom

Dorthmuzz, Har du prøve før til at tage Manonisia? jeg  tykker på Anmeld indlæg for svar dig det værkede ikke!! Men tak for dit svar jeg skal nok prøve det.

Anmeld

7. juni 2010

miraclekom

Dorthemuzz   Undskyld jeg ved ikke  hvordan jeg kan svar dig direkt. Jeg skal nok finder ud mit dansk er ikke så godt. Tak for dit hjælp.

Anmeld

7. juni 2010

puslepigen

miraclekom skriver:

Jeg er i uge 23 men min stor problem er forstoppelse. Jeg prøve går til Gym (Yoga og bodybike) de hjælpe men hvis jeg ikke går dag efter, der starter igen problem. Nogle gange brug jeg Syfiske juice det hjelpe nogle gange hjælper ikke! Some time feel like I gonna bust! Hvad skal jeg gør, der er nogen her fik samme problem.

Der er noget der heder MOVICOL, som er et pulver der skal røres op i noget vand og så drikkes som er godt mod forstoppelse. Det kan købes på apoteker, det gør at afførigen ikke bliver hård.

Håber det kan hjælpe dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.