Så er vi snart klar :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Karo

Nu er der ikke længe til at www.thelittlepeople.dk åbner. Vi har knoklet løs herhjemme og nu mangler vi kun at gennemgå hjemmesiden for fejl og mangler. Iaften skal den første ordre sendes afsted til england, så vi kan få en masse varer hjem, også mangler vi de sidste papirer fra PBS.

Så er det bare at håbe at der er andre der er lige så vilde med vores produkter som vi er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Ida.

Hvor er det bare spændende for jer! Håber jeres lille shop får succes - og så tager jeg virkelig hatten af for, at I går det her med et lille spædbarn og en 1½ årig i huset! Det er sgu imponerende!!

Anmeld

7. juni 2010

Jules

Hvor spænende :) Glæder mig til at kigge :)

Anmeld

7. juni 2010

Vinker

Karo skriver:

Nu er der ikke længe til at www.thelittlepeople.dk åbner. Vi har knoklet løs herhjemme og nu mangler vi kun at gennemgå hjemmesiden for fejl og mangler. Iaften skal den første ordre sendes afsted til england, så vi kan få en masse varer hjem, også mangler vi de sidste papirer fra PBS.

Så er det bare at håbe at der er andre der er lige så vilde med vores produkter som vi er

Det er bare SÅ SPÆNDENDE for Jer! Håber inderligt I får stor succes med Jeres online shop.

Jeg vil helt sikkert fortælle om Jeres side til alle dem jeg kender med småbørn ;)

God vind!

Anmeld

8. juni 2010

lion

Hvor lyder det bare spændende.

Glæder mig til at hører hvordan det kommer til at gå.

Anmeld

8. juni 2010

ChatH

Karo skriver:

uhhh spændende!! Glæder mig til at handle hos jer!!

Kæmpe kram fra mig.

Anmeld

8. juni 2010

LIZO

glæder mig til at se hjemmesiden

Anmeld

8. juni 2010

Skouboe

Uhhhh, hvor spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.