En dejlig dag i haven :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Karo

Igår tog vi hjem til mine forældre hvor vi tilbragte hele dagen i haven. Det var rigtigt hyggeligt, og Marcus hjalp mormor med at vande blomster

Alt i alt en rigtig hyggelig dag, som iøvrigt blev sluttet af med grilmad
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Igår tog vi hjem til mine forældre hvor vi tilbragte hele dagen i haven. Det var rigtigt hyggeligt, og Marcus hjalp mormor med at vande blomster

Alt i alt en rigtig hyggelig dag, som iøvrigt blev sluttet af med grilmad

nååååårh hvor er Marcus bare kær!

Anmeld

7. juni 2010

Vinker

Lyder som en rigtig hyggelig dag - Super skønne billeder af dine dejlige børn. De er virkelig nogle skønheder!

Vi var også hjemme hos min far og papmor i går sammen med min søster, mand og deres 2 børn. Vi hyggede i haven hele dagen og lavede snobrød og pølser over bål, mmmmm mums.

Anmeld

7. juni 2010

Karo

Vinker skriver:

Lyder som en rigtig hyggelig dag - Super skønne billeder af dine dejlige børn. De er virkelig nogle skønheder!

Vi var også hjemme hos min far og papmor i går sammen med min søster, mand og deres 2 børn. Vi hyggede i haven hele dagen og lavede snobrød og pølser over bål, mmmmm mums.

Det lyder godt nok også hyggeligt

Jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har fået snobrød. Det må vi helt sikker snart lave

Anmeld

7. juni 2010

Vinker

Karo skriver:

Det lyder godt nok også hyggeligt

Jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har fået snobrød. Det må vi helt sikker snart lave

Jeg eeeelsker snobrød

Pudsigt nok var det at vi havde aftalt at lave snobrød hjemme i weekenden og havde også handlet ind til det... Så ringer min far fredag og spørger om vi kommer derhjem søndag hvor vi skulle lave snobrød!

Hygge hygge hygge og guffe guffe guffe

Anmeld

7. juni 2010

Dictes mor

Hvor hyggeligt Er det Ida på et af billederne?

Anmeld

7. juni 2010

JustAnotherName

Åårhh, hvor hyggeligt. Han er bare en nullergøj, som han tøffer rundt med bare ben og vandekander. Hehe.
BEGGE dine børn er virkelig smukke og søde at se på!

Anmeld

7. juni 2010

Karo

Majastina skriver:

Hvor hyggeligt Er det Ida på et af billederne?

Ja det er Ida

Hun vokser bare så hurtigt iøjeblikket. Det gør Dicte vel også, kan jeg tænke mig.

Anmeld

7. juni 2010

Dictes mor

Karo skriver:

Ja det er Ida

Hun vokser bare så hurtigt iøjeblikket. Det gør Dicte vel også, kan jeg tænke mig.

Det er da helt vildt!!!! Hold da op, jeg kunne slet ikke kende hende, hvor er hun blevet stor! Hun er da slet ikke til at stå for. Sikke dejlig hun er

Anmeld

7. juni 2010

Karo

JustAnotherName skriver:

Åårhh, hvor hyggeligt. Han er bare en nullergøj, som han tøffer rundt med bare ben og vandekander. Hehe.
BEGGE dine børn er virkelig smukke og søde at se på!

Mange tak.

Han hyggede sig også rigtigt. Han elsker vand, og når nu vejret er til at man kan plaske sig selv helt ind i vand uden at mor eller far kommer og stopper legen, så er det også bare at nyde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.