ja, så blev det endnu tid til en lille opdatering herfra.
Jeg går nu snart ind i 21 uge og kan slet ikke forstå det! vild nok..
Jeg har endnu ikke besluttet mig for et navn til prinsessen, og er ved at blive sindsyg af at tænke på navne, ARGH
men jeg kan bare slet ikke finde det rigtige navn.
Men, det kommer vel? lad os håbe det.
Jeg laver ikke andet for tiden end at læse til eksamen, og ihh hvor jeg glæder mig til at få det overstået, fordi når det er overstået behøver jeg ikke tænke på andet end at forberede mig selv på at blive mor og til den lille prinsesse kommer. 
Og så jeg er blevet så vild med hamburgerryg, rugbrødsmadder med mayo, hamburgerryg og karse, så kører det. NØJ hvor er det en dog en god mad! Jeg GUD hvor har jeg lyst til den lige nu! ¨
Men nu til det vildeste, igår da jeg lå i min seng, kunne jeg mærke den lille rumseterede for vildt rundt derinde, så jeg prøvede at lægge hånden på maven og sørme ikke om jeg kunne mærke det!!!
Det er jo SÅ vildt, så imens jeg sidder her og læser til eksamen (og er på baby) laver jeg næsten ikke andet end at sidde med hånden på maven og prøve at få den lille til at bevæge sig!
hihi, jeg glæder mig så meget til at prøve at se om min mor kan mærke det, her senere idag!
Nå det blev lidt langt sorry piger.
God dag til jer. 
Sophie
Anmeld