Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej er der nogen der har købt ammebh´er fra hotmilk??? Tænkte nemlig på hvordan deres størrelser er i forhold til andre undertøjs mærker???
Christina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har ikke nogel selv...men syntes det er noget rigtig flot undertøj de laver... man kan altså godt være flot og fræk sevom man har kæmpe stor mave...
Jeg har købt 3 ammebh'er derfra og jeg synes de er til den store side :-)
lisbeth2910 skriver: Jeg har købt 3 ammebh'er derfra og jeg synes de er til den store side :-)
ER det så både i omkreds og skål, hvis du f.eks. sammenligner med triump el hunkemüller?? Synes nemlig det ser pænt ud, og ikk så " konet "
nannanadja skriver: jeg har ikke nogel selv...men syntes det er noget rigtig flot undertøj de laver... man kan altså godt være flot og fræk sevom man har kæmpe stor mave...
Jaaaa ikk, altså den første tid efter fødsel er sikkert alligevel med mormor trusser pga. blødning men derefter vil det være rart at være smart inderst igen....
lululupo skriver: Jaaaa ikk, altså den første tid efter fødsel er sikkert alligevel med mormor trusser pga. blødning men derefter vil det være rart at være smart inderst igen....
ja man føler sig ikke allermest sexede efter fødslen.. jeg blødte meget og havde små bller på og mormor underbukser jeg har kigget meget på hotmilks undertøj og syntes det er såå flot...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128