Babyer på 0-2 måneder søges til optagelse af små motorik-fil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
0 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

rikke minimotion

Baggrund

Vi skal i gang med at producere en række små film, som skal fungere som inspiration til gode grundlæggende sansemotoriske lege og øvelser for børn i alderen 0-1 år. Øvelserne, som I kan lave derhjemme, er med til at give jeres barn et godt fundament for dets kropslige – og personlige udvikling. Øvelserne er udviklet i af børnefysioterapeut Karoline Winterø og kiropraktor Karina Gyrst. Og til brug ved disse optagelser skal vi bruge et antal babyer i alderen 0-2 måneder (jeg har allerede børn i alderen 3-12 måneder) 

Hvad bliver du og dit barn bedt om?

Hvis vi indgår en aftale om at bruge dit barn i optagelserne bliver du inviteret til et informationsmøde, hvor vi hilser på hinanden og hvor du bliver præsenteret for den eller de øvelser, som vi gerne vil have, at dit barn skal lave på optagelsen. Øvelsen/Øvelserne bliver gennemgået af børnefysioterapeut Karoline Winterø sammen med dig og du får en beskrivelse af øvelserne med hjem, så I kan øve dem inden optagelserne.

Når øvelsen optages vil den blive udført af børnefysioterapeut Karoline Winterø sammen med dit barn. Tanken er at dit barn skal opleve øvelsen (som I har øvet derhjemme) som en sjov leg, men du har til enhver tid ret til at stoppe, hvis du ikke føler, det er en sikker og tryg situation for dit barn.

Hvor foregår optagelserne og hvor lang tid tager det?

Optagelserne kommer som til at foregå i Odense i uge 27. Og vi forventer, at du skal afsætte en hel dag til selve optagelsen. Der vil være optagelser af flere børn samme dag og der kan derfor forekomme ventetid. Der vil være mad og drikke i løbet af dagen.

Jeg håber, at du har lyst til at være med og glæder mig til at høre fra dig!

Venlig hilsen

Rikke

www.minimotion.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.