Jeg er super glad for min mand, men ved bare ikke om det længer er på den måde...
Hvorfor skal alt det med følelser være så hårdt og svært at finde ud af...
Torsdag tog min x-kæreste kontakt, denne mand var jeg utrolig glad for og officelt forlod jeg ham pga. min mand men jeg forlod ham også pga. han havde fået sig en depri. og ikke kunne komme ud af den igen til sidst gjorde det så ondt mig at se ham lide sådan og jeg måtte bare væk (var bange fro at jeg var problemet - hvilket han her for et par dage siden sagde det ikke var)
men efter vi havde slået op kom han endnu længer ned og til sidst meldte han sig ind i hæren og tog til afganistan og er kommet hjem for 3 måneder siden, jeg blev utrolig lette over at han er okay, stadig i live og uskat, men efter at have snakkede med ham er jeg blevet utrolig depri, han ønsker det bedste for mig og manden og han ønsker mit venskab hvilket jeg ønsker qt gi ham, men savner måske ham lidt, han var rigtig god ved mig, og der er så mange ting i mit nuværende forhold der føles helt forkert, men jeg er en kvinde der bider tingende i mig, løfter blikket op ad og lader som ingen ting, men havde bare brug for at komme af med det og få det sagt højt...
Tak fordi du læste med...
Mvh. den indbrændte, har valgt at være ano. af hensyn til de omtalte og ved jo aldrig om noget familie mm. læser med
Anmeld