Eksamenstid og vasketøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

DK

Min søde mor ringede fredag til mig på job, og spørger om ikke hun og min far skal tage Kirstine med i sommerhus denne weekend, så jeg kan få ro til at læse til eksamen fredag, og Kirstine ikke skal dødkede sig hele weekenden!

Hurra!! Uhh dejlig løsning for os begge! De er allerede i bilen, så de kører forbi Kirstines skole og tager hende med, hvorpå de kører hjem til os og pakker en taske til Kirstine (de har selv nøgle). Jeg ringer så lige og advarer at alt Kirstines tøj er beskidt, på nær en vask som jeg vaskede i går aftes. Det er endnu ikke lagt sammen men ligger i den massive bunke af rent som trænger til at blive lagt sammen. De kan finde hen til den ved at skræve over den endnu større bunke tøj der ikke er blevet vasket noget af, men kun vokset siden sidst i april da eksamensræset gik igang.

Da jeg så kommer hjem er ALT vasketøj pist forsvundet! Min dejlige mor har taget hele baduljen med i sommerhus, og sidst jeg talte med hende havde hun vasket 15 vaske, og min far havde været ude og investere i ny tørresnor og klemmer!!

Uhhh dejligt dejligt at min mor gider det! Hvor er det skønt med en ekstra "ud af det blå" håndsrækning, når det lige kniber!! Vasketøj er klart mit svage punkt, og det der er aller aller neders på prioritetslisten af what to do her under eksamenslæsningen.

Ville ikke rigtig noget andet at sige at mødre af og til er PRAGTFULDE!!

Forsat god aften til alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

XXSS

Hvor fantastisk og hvor er de søde dine forældre

Anmeld

6. juni 2010

DK

He he det værste er vist at jeg ikke engang skammer mig over at have 15 vaske liggende og vente i vaskerummet/det bombede vaske-lokum!

Jeg haaader bare vasketøj, og når energien er lav er det altid det der ikke får opmærksomhed! Derfor har vi MASSER af tøj. Vi kan klare os gennem laaange tørkeperioder, he he...

Anmeld

6. juni 2010

XXSS

DK skriver:

He he det værste er vist at jeg ikke engang skammer mig over at have 15 vaske liggende og vente i vaskerummet/det bombede vaske-lokum!

Jeg haaader bare vasketøj, og når energien er lav er det altid det der ikke får opmærksomhed! Derfor har vi MASSER af tøj. Vi kan klare os gennem laaange tørkeperioder, he he...

hehe kan godt følge dig  men de tog det da med oprejst pande, hvilket er sejt synes jeg .... Jeg har hellere ikke haft overskud til det - men har fået gjort det alligevel "frivillig tvang" tror jeg  Har hellere ikke så meget tøj jeg kan passe længere så det er nok også en af grundene hahah

Anmeld

6. juni 2010

DK

Ja... det er en god grund! Jeg har bare købt nyt nu her, for alt mit strammer. De der 3 kg. jeg har taget på har alle sat sig lige på maven, så min mave er bare ikke super skøn i stramme hvide toppe! Det er rent winnie og karina, ha ha!!!

Anmeld

6. juni 2010

Unalisa

Ihh hvor dejligt for dig  Så søde dine forældre lyder til at være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.