Først vil jeg sige "Tak for jeres svar på mit indlæg" og kan også kun give jer ret i at den information om mit familiemedlems fortid ikke var på sin plads.
Men nu vil jge lige give jer en lille update hvad der vidre er sket.
Fik besøg af mit familie medlem i går, og sad egentligt bare og snakkede om løst og fast. Og h*n spurgte mig pludselig hvorfor jeg var flyttet hjem til hendes/hans forældre som 12 årig. Og fortalte så hvordan det hang sammen og om mine oplevelser af de seksuelle krænkelser jeg oplevede i mit hjem.
H*n blev selvfølgelig noget overrasket over det, og sagde så at nu hvor jeg havde åbnet for posen havde h*n også noget at fortælle. Hvor på vi fik en rigtig god snak om hvordan det er, hvad der er svært når man har været udsat for den slags overgreb, hvordan man kommer vidre. Jeg begyndte jo i terapi for mange år siden, hvor h*n først lige er startet for et år siden.
Efter vores samtale er vi bare så lettet over at have en som er meget tæt på, som har prøvet det samme. Og man ikke skal komme med de store forklaringer, hvorfor man reagerer anderledes i nogle situationer.
Tak fordi du læste med
Mig
Anmeld