3 undersøgelse hos læge i uge 32 eller 35??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.863 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

lollandpigen

Hej tøser...

Jeg er i uge 32+ 5 i morgen og skal til min 3 undersøgelse hos lægen. Je ghavde først bestilt tid så det passede med jeg var i uge 35 men kontor damen hos lægen fortalte det var lavet om fordi man skulle ha taget nogle blodprøve i uge 32 og derfor lå lægeundersøgelsen de i stedet for i uge 35....

Hvad har I hørt med det?? Det skulle hvis være helt nyt......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

LinLin

Jeg skal i uge 32...

Er rh. neg. og fik taget blodprøve sidste gang (uge 24) - håber da ikke jeg skal dét igen 

Anmeld

6. juni 2010

CS

lollandpigen skriver:

Hej tøser...

Jeg er i uge 32+ 5 i morgen og skal til min 3 undersøgelse hos lægen. Je ghavde først bestilt tid så det passede med jeg var i uge 35 men kontor damen hos lægen fortalte det var lavet om fordi man skulle ha taget nogle blodprøve i uge 32 og derfor lå lægeundersøgelsen de i stedet for i uge 35....

Hmmm jeg har ikke fået taget blodprøver hos lægen i uge 32... Men jeg fik også rykket min tid fra uge 35 til uge 32 hos min egen læge, hun sagde at det var nyt at de havde rykket undersøgelsen til uge 32 - men der var ikke nogen dybere mening bag..

Anmeld

6. juni 2010

lollandpigen

Mor til David skriver:

Jeg skal i uge 32...

Er rh. neg. og fik taget blodprøve sidste gang (uge 24) - håber da ikke jeg skal dét igen 

Jeg er også reg negativ men ved ikke om det var noget med den blodprøve de kunne ikke rigtigt fortælle hvorfr dne var blevet rykket.... 

Anmeld

6. juni 2010

Low

Hvis du har en særlig blodtype så skal man vist have en blodprøve i den uge du er i ca nu.

min læge sagde at jeg skulle have en tid i uge 32 men fik først bestilt en til i uge 35. Det sagde han ikke noget til. Jeg tror det er forskellige. Men bare det er sådan ca og man ikke fejler et eller andet alvorligt så går det nok. Jeg har kun fået blodprøve som skulle bruges til NF og så fik jeg en blodprøve hos lægen første gang. Og her er alt normalt..

Hilsen Ditte, 38+5

Anmeld

6. juni 2010

XXSS

lollandpigen skriver:

Hej tøser...

Det kommer helt an på din blodtype. Jeg skulle ikke have taget blodprøve, blev bare vejret og hun lyttede til baby.

Skal til jordmoder i uge 35.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.