Phillips babyalarm SCD470/00 - nogen der kender den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.700 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

K&S

Hej hej

Nogen der har erfaring, god som dårlig, med Phillips babyalarm model SCD470/00??

De har den nemlig i Bilka til 349 kr. - og der er jo en del at spare i forhold til Super Nova´en, som jeg har kigget på...!

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

line melias mor

vi har den og vi har været glade for den. en enkelt gang er den dog gået ind over en anden baby der lå og græd men ellers har der ikke været noget. man skal bare huske at man nok skal have genopladelige batterier. der er dog stik til den i skal have hos jer

Anmeld

6. juni 2010

klmf

Jeg købte den i Elgiganten til 299.- og fri fragt.

Vi synes den er udemærket - det eneste minus er at der ikke er bælteclips i den del der skal med baby, så den kan ikke hænge i barnevognskalechen, men vi lader den bare stå i lommen, så er det ikke noget problem

Anmeld

6. juni 2010

LinLin

lotchen aka Charlotte skriver:

Vi synes den er udemærket - det eneste minus er at der ikke er bælteclips i den del der skal med baby, så den kan ikke hænge i barnevognskalechen, men vi lader den bare stå i lommen, så er det ikke noget problem

Der står inkl. bælteclips i annoncen

Anmeld

6. juni 2010

K&S skriver:

Hej hej

Nogen der har erfaring, god som dårlig, med Phillips babyalarm model SCD470/00??

De har den nemlig i Bilka til 349 kr. - og der er jo en del at spare i forhold til Super Nova´en, som jeg har kigget på...!

Katja

Jeg har selv købt den og er rigtig glad for den... Den er bare en del følsom.. En dag stillede jeg barnevognen tæt ved garagen, hvor min kæreste gik og rodede ude, (med lukked dør vel om mærket), og der kunne jeg pludseligt hører at han snakkede i telefon her inde!! Griner...  Så du går ik glip af NOGET derude i barnevognen!

Stine og Lisa.

Anmeld

6. juni 2010

K&S

line melias mor skriver:

vi har den og vi har været glade for den. en enkelt gang er den dog gået ind over en anden baby der lå og græd men ellers har der ikke været noget. man skal bare huske at man nok skal have genopladelige batterier. der er dog stik til den i skal have hos jer

Tak tak  det lyder super godt - det er jo altid rart at spare penge - så kan de bruges på andre gode ting

Anmeld

6. juni 2010

K&S

lotchen aka Charlotte skriver:

Fantastisk  har også lige fundet den på Elgiganten.dk...!

Tak for tippet

Anmeld

6. juni 2010

K&S

Tilmeldt skriver:

Jeg har selv købt den og er rigtig glad for den... Den er bare en del følsom.. En dag stillede jeg barnevognen tæt ved garagen, hvor min kæreste gik og rodede ude, (med lukked dør vel om mærket), og der kunne jeg pludseligt hører at han snakkede i telefon her inde!! Griner...  Så du går ik glip af NOGET derude i barnevognen!

Stine og Lisa.

Hihi  så er der ingen hemmeligheder i garagen mere...!

Anmeld

6. juni 2010

K&S

Mor til David skriver:

Der står inkl. bælteclips i annoncen

Jeg tror bælteclipsen er i den enhed, forældrene har

Anmeld

6. juni 2010

LinLin

K&S skriver:

Jeg tror bælteclipsen er i den enhed, forældrene har

Hmm... Det kan da godt være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.