Myg!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

marhemor

Har til min store irriterende overraskelse læst og erfaret at myg er mere vilde med gravide, end med ikke-gravide!!!

Er der nogen der har et eller flere gode råd mod de blodsugende bæster?

Har tid og lyst til at komme i haven og luge noget af alt det ukrudt der bare vokser og vokser, men kan ikke være udenfor uden at blive ædt levende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Low

Her bliver vi også spist af myg men har desværre ingen kur mod dem .

Vi tænder et lille bål nogle gange og så sidder vi og hygger ved det. Det ved jeg hvert fald at det holder dem væk.

Hilsen Ditte, 38+5

Anmeld

6. juni 2010

Dot D

Low skriver:

Her bliver vi også spist af myg men har desværre ingen kur mod dem .

Vi tænder et lille bål nogle gange og så sidder vi og hygger ved det. Det ved jeg hvert fald at det holder dem væk.

Hilsen Ditte, 38+5

Jeg har ALDRIG myggestik, men men men men, vi har lige været en uge i Tyrkiet og den største souvenier jeg har med hjem er ca. 60 myggestik plantet over arme og ben, håber så ikke det betyder, at de begynder at bide på mig herhjemme Så jeg kan godt følge hvad I skriver

Anmeld

6. juni 2010

marhemor

Synes virkelig at det er frustrerende at der ikke findes en kur imod de små sataner...!!

Måske vi skal til at lave bål, det lyder fantastisk hyggeligt og hvis det ovenikøbet skræmmer dem væk imens, så er det da bare herligt

Anmeld

6. juni 2010

Low

Dot D skriver:

Jeg har ALDRIG myggestik, men men men men, vi har lige været en uge i Tyrkiet og den største souvenier jeg har med hjem er ca. 60 myggestik plantet over arme og ben, håber så ikke det betyder, at de begynder at bide på mig herhjemme Så jeg kan godt følge hvad I skriver

Det var da heldigt og så alligevel ikke ...

Det kunne være rart hvis der fandes en kur mod de sataner...

Anmeld

6. juni 2010

B&J

åhh dumme MYG!!! ville håbe man kunne få et eller andet jeg bliver altid bidt til den store guld medalje hader det og de bliver bare 3 gange så store bliver også nogle gange lidt svimmel  af dem hvis der er for mange der stikker mig ville ønske de ikke kunne lig mig så meget

Anmeld

6. juni 2010

Becks

Du kan smørre dig ind i eddike det virker, men knapt så lækkert at gå rundt og lugte

Jeg kan ikke tåle dem, de bliver så store, min vejrtrækning går amok og så gør de ondt som bare pokker.. Mig bider de desværre på konstant hele sommeren, håber da ikke, når jeg bliver gravid, at de så vil kunne lide mig mere

Anmeld

6. juni 2010

marhemor

Tutter skriver:

Du kan smørre dig ind i eddike det virker, men knapt så lækkert at gå rundt og lugte

Jeg kan ikke tåle dem, de bliver så store, min vejrtrækning går amok og så gør de ondt som bare pokker.. Mig bider de desværre på konstant hele sommeren, håber da ikke, når jeg bliver gravid, at de så vil kunne lide mig mere

Okay.... Eddike? Den har jeg ikke hørt før... men hvis det hjælper skal det da forsøges, trods lugten ;o) Lige nu sprayer jeg mig vildt og voldsomt, og det lugter altså heller ikke fantastisk, og der er jo altid "pletter" man ikke får ramt...

Jeg har altid været meget vellidt blandt myg, og havde et stort håb om at de ikke kunne li' mig når nu jeg var gravid... JEG TOG FEJL!!! De er stadig vilde med mig

Anmeld

6. juni 2010

Becks

marhemor skriver:

Okay.... Eddike? Den har jeg ikke hørt før... men hvis det hjælper skal det da forsøges, trods lugten ;o) Lige nu sprayer jeg mig vildt og voldsomt, og det lugter altså heller ikke fantastisk, og der er jo altid "pletter" man ikke får ramt...

Jeg har altid været meget vellidt blandt myg, og havde et stort håb om at de ikke kunne li' mig når nu jeg var gravid... JEG TOG FEJL!!! De er stadig vilde med mig

Det er netop pga lugten de ikke stikker - Eller det vil sige de stikker stadig mig, må have meget sødt blod

Men det virker på resten af min familie som ellers er plaget hvert år..

Anmeld

6. juni 2010

Alberts/

i tyrkiet da jeg var der nede brugte de citron,(; måske det skulle prøves(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.