Afskedsgave/kort til pædagog (skolestart)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.018 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Nu skal min stooore pige snart i skole - og hvor pokker blev lige tiden af... Synes godt nok ikke det er længe siden hun startede i dagpleje!

Nå, men i den forbindelse har jeg indsamet et beløb hos alle børnene i min datters gruppe - altså alle de børn som starter i skole efter sommerferien, til deres kontakt pædagog i børnehaven som har fulgt dem siden 3 års alderen, da jeg synes hun fortjener en lille afskedsgave + et kort fra dem.

Hun er personligt en af mine favoritter på stedet, og jeg synes hun gør et hamrende godt stykke arbejde hver dag for alle børn og forældre! Hun er bare i bund og grund guld værd!

Nu er mit spørgsmål bare; hvad pokker skriver man i sådan et kort? Hvis kortet kun havde været fra os herhjemme, ville jeg slet ikke tøve med at fatte kuglepennen og skrive, men da det jo er fra 'alle' er jeg lidt lost i forhold til hvad jeg skal skrive....

Jeg har bare et eller andet behov for, at hun via. kortet skal vide hvor glade vi alle har været for hende - og uden at vide det præcist, så har jeg indtrykket af at jeg ikke alene om den holdning blandt børn og forældre i gruppen.

Jeg vil blive glad hvis der er en der sidder med et godt forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

LifeIsGreat

Nu er jeg selv pædagog, så jeg synes helt klart, at du skal skrive hvad du reelt føler, at der skal stå også selvom det ikke kun er fra dig, det kort. Det er ikke hver dag at man som pædagog bliver gjort opmærksom på, hvor glade forældrene er for det arbejde man udfører og jeg er helt sikker på, at dine skrevne ord vil falde i god jord hos de andre forældre og ikke mindst hos pædagogen så fat pennen

Anmeld

6. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Frk.Sommerfugl skriver:

Nu er jeg selv pædagog, så jeg synes helt klart, at du skal skrive hvad du reelt føler, at der skal stå også selvom det ikke kun er fra dig, det kort. Det er ikke hver dag at man som pædagog bliver gjort opmærksom på, hvor glade forældrene er for det arbejde man udfører og jeg er helt sikker på, at dine skrevne ord vil falde i god jord hos de andre forældre og ikke mindst hos pædagogen så fat pennen

Så dvs. du mener godt at jeg kan skrive hvad jeg virkelig føler inderst inde? Også selvom der muligvis sidder 2-3 hold forældre et andet sted i gruppen som slet ikke føler det samme som jeg...?

Anmeld

6. juni 2010

LifeIsGreat

Så dvs. du mener godt at jeg kan skrive hvad jeg virkelig føler inderst inde? Også selvom der muligvis sidder 2-3 hold forældre et andet sted i gruppen som slet ikke føler det samme som jeg...?

Ja det synes JEG. Der vil jo altid være forskellige meninger og opfattelser af børnehaven, så det vil jo være svært at blive enige om, hvad der skal stå, når det er fra alle. Men når det er dig der har sat dig på opgaven, synes jeg bestemt, at det er dig der skal bestemme, hvad der skal stå

Men kommer de andre forældre til at læse det? Hvis ikke, synes jeg bare du skal skrive fra hjertet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.