Vi var nemlig til sølvbryllup igår eftermiddag og aften.
Men da jeg valgte at køre hjem, kom vi kun lige ind for døren før end han kasted op den ene gang og her idag har han tynd tynd mave. Ingen af de andre børn har vist samme symptomer..
Manden tog selv afsted til morgensang, da jeg nægted at skulle vække frederic klokken dej tidlig morgen - for det ville give en dum kædereaktion resten af dagen. Tidligere op - tidligere ud til middag - tidligere træt til aften. Så ville holde en så normal rytme som muligt.
Jeg vækked frederic kl 8 og kl 9 var vi derude og vise ansigt - vi bor inden for samme kommune.
Han kom hjem at sove som han plejer.
Vi kørte hjemme fra kl 16.25 da vi skulle være i kirken kl 16.45. Vi var i alt 70 mennesker og ca. 7 børn ialt. De hygged sig meget ved at køre på scootere mm.
Forret kom først på bordet kl 18.20 og der plejer han at komme i seng. Han fik lidt flütes og juice. Der efter ned at lege indtil næste ret. Som han atter blot skubbed væk med ordene; ikke mere mad, ned at lege... Suk.
Vi havde taget en barnevogn med, så vi ville prøve at putte ham i den. Dertil skal det lige siges at han aldrig har sovet andre steder end i sin seng om natten.
Men det gik slet ikke, han kunne slet ikke finde ro. Satte sig op og sagde; ikke sove mere, ind og lege.. Ville heller ikke tvinge ham til at sove i den, når han nu er vandt til at sove hjemm.
Så ham og jeg kørte hjem.
Anmeld