Wow mand!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

Barbamama

Ja når man ikke er på herinde i 3 dage er der jo VILDT mange indlæg at læse igennem og jeg kan slet ikke overskue at svare på allesammen, men de ER læst igennem.

Jeg kan fortælle at Carla er 100% sig selv igen efter en hel uge hos dagplejeren. Hun griner og SNAKKER og siger nu helt tydeligt Hva Det? Det er simpelthen så sødt! Ha ha ha. Og jeg er gået fra at hedde mor til at hedde momo og en enkelt gang imellem moar! Hi hi. Og kan I så ikke godt sende noget "kravle"-støv. Hvis der findes ve-støv, må der sgu også findes kravlestøv! Knus til alle jer dejlige damer!!!! Og velkommen til de nye, jeg kan se der er listet et par stykker herind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

anna-jonas

Skønt at lillepigen er sig selv igen, det har også været en hård omgang, både for hende og dig.

Sender lige lidt kravlestøv.................

Anmeld

7. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

SÅ dejligt at høre,søde....(og Alexander kravlede ikke før han var 11 mdr.)

Anmeld

7. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

*********************KRAVLESTØV*********************

Og velkommen tilbage "Momo"

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja når man ikke er på herinde i 3 dage er der jo VILDT mange indlæg at læse igennem og jeg kan slet ikke overskue at svare på allesammen, men de ER læst igennem.

Jeg kan fortælle at Carla er 100% sig selv igen efter en hel uge hos dagplejeren. Hun griner og SNAKKER og siger nu helt tydeligt Hva Det? Det er simpelthen så sødt! Ha ha ha. Og jeg er gået fra at hedde mor til at hedde momo og en enkelt gang imellem moar! Hi hi. Og kan I så ikke godt sende noget "kravle"-støv. Hvis der findes ve-støv, må der sgu også findes kravlestøv! Knus til alle jer dejlige damer!!!! Og velkommen til de nye, jeg kan se der er listet et par stykker herind

dejlige Carla musen tilbage i topform! DEJLIGT

Anmeld

7. juni 2010

Vinker

michella80 skriver:

Det kan være svært at nå at komme rundt om alle indlæg - Specielt hvis man kommer bagud....

Du er altså heller ikke forpligtet til at svare på det hele søde Michella ;)

DEJLIGT at høre at det går godt med Carla-pigen. Hun ER en vaskeægte super-Carla

Anmeld

8. juni 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Skønt at lillepigen er sig selv igen, det har også været en hård omgang, både for hende og dig.

Sender lige lidt kravlestøv.................

ja det har det. Tak for støvet! Jeg grinede så meget af hende til morges for hun blev ved med at tage sin mad ud af munden og så sagde jeg bestemt NEJ Carla og rystede på hovedet. Og så grinede hun og rystede på hovedet. Ja så kunne jeg jo heller ikke lade være med at grine. DET var en sjov leg syntes hun, så ud med maden, eeeej, ryste på hovedet og så skraldgrinede hun. Åha det bliver svært at opdrage hende når jeg ikke kan lade være med at grine. Hi hi

Anmeld

8. juni 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

SÅ dejligt at høre,søde....(og Alexander kravlede ikke før han var 11 mdr.)

Træls ting at vente på.... Kom sååååå......

Anmeld

8. juni 2010

Barbamama

Rosa skriver:

*********************KRAVLESTØV*********************

Og velkommen tilbage "Momo"

Tak  Dejligt at se du er begyndt at være herinde også

Anmeld

8. juni 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

dejlige Carla musen tilbage i topform! DEJLIGT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.