Susanne27 skriver:
Hej
Jeg har desværre været så uheldig, at jeg haft en SA 2 gange i træk nu.
Jeg kunne godt tænke mig om andre her inden har prøvet det samme, og ventede i med at blive gravide igen til en efter en normal mens? Lægen på sygehuset har fortalt os, at dette er nødvendigt, da chance for at en SA ikke opstår er så lille, at vi bare skulle prøve igen.
Åh vil så gerne have have det til lykkes her 3 gang, nogle som kan give gode råd og hjælp...
Susanne
Hej med dig 
Jeg har haft to sa´ er og en uden for livmoderen - så jow kender godt til din angst...
Jeg mistede sidste gang i december 07 og gik så til noget akupunktur/zoneterapi indtil hun mente, at min krop var klar til at prøve igen (hun mente at jeg havde meget "slam" i kroppen som skulle ud først - så tabte 5 kg. væske), hvis jeg ville have et sundt barn - hun sagde om 3-4 måneder er din krop klar (det var meget surrealistisk), men da min mand og jeg tog til Caribien i april - blev jeg gravid på min 30 års fødselsdag (den 5. april) selvom jeg havde menstruation og har nu en sundt og velskabt datter som jeg fødte i januar 2009.
Så min pointe er - vent til din krop er klar evt. forhør dig hos en akupunktør eller zoneterapeut - hende jeg gik ved var en gammel sgpl. i kbh, som blandede 3 forskellige behandling, kinesiologi, akupunktur og zone - det var faktisk ret vanvittigt de ting hun kunne fortælle mig - om min krop og om mig (hun kendte mig ikke).
Men som sagt prøv det hvis du føler for det. Nu er jeg 2. gangs gravid denne gang uden nogen form for zone eller anden behandling - så du må ikke miste håbet - for det kan lade sig gøre 

Anmeld