Søren har gået og snakket lidt om, at han godt kunne tænke sig en sidste tur til københavn inden vi skal have baby juhl ud af grotten. sådan en tur hvor vi bare er i København som vi plejede da vi først blev kærester og var nygifte...I ved med slentreture under kastanjetræerne langs søerne, udforskning på assistent kirkegården, gå ud og spise uden at have planlagt HVOR, se en film i biograf med kysserækker (Empire Bio
) osv osv. ja og se vores venner uden der er stress over at vi dagen efter skal til noget familiehalløj. sagen er jo den, at ALLE vores venner og HELE min familie bor i københavn, så de firedages ture vi tager over en gang imellem er STOPFULDE med aftaler...altså sådan at man vågner hos det ene vennepar og skal mødes med det næste til frokost og om aftenen skal man hjem til en af mine søster og næste dag og næste dag og næste dag er præcis det samme
de ting vi går rundt og savner ved københavn, har vi slet ikke tid til at få gjort når vi så endelig er der
nåh men...så fik jeg den geniale ide at spørge mine søstre om vi kunne låne en af deres lejligheder mens de er på ferie, og min ældste søster skal 14 dage til Goa midt i juli og den lejlighed hun bor i, var den vi boede i før vi flyttede herned, i baggesensgade på nørrebro
så planen er, at vi låner den i en 3-4 dage og så er jeg ved at (forsøge) at arrangere at Søren skal ud med mændene en aften og bare drikke øl og være en klaphat (jeg fandt ham i stuen for nogle uger siden, hvor han sad og lyttede til Anne Linnets "alting kan gå itu" på youtube mens han med våde øjne mindedes de gode gamle dage på Muggibar
), mens jeg kan ses med mine veninder og lukke damp ud. men vi skal også bare slentre rundt i københavn og på nørrebro og være forelskede og huske på, at man inde bag mor og far maskerne stadig bare er Søren og Trine 
men det hele er dødbesværligt, for jeg forsøger at planlægge det i hemmelighed, så han kan få turen til sin fødselsdag den 24. juni, så det er noget med at smse rundt og huske at sige at det et tystys og hvad ved jeg. og halvdelen af mændene kan jeg kun få fat på via facebook - med mindre jeg skal i hans tlf og det er lidt af en udfordring for den ligger i baglommen HELE tiden!
her til morgen fik han så lige et hysterisk anfald (søren er et overraskende hysterisk gemyt, faktisk) og hylede op om hvor meget arbejde der ville være HELE sommeren og at han ALDRIG ville få rigtig ferie og bla bla bla - det var frygteligt synd for ham
og så sad man der med sit hemmelighedskrammeri og tænkte at han blir nok bare rigtig rigtig glad når han får at vide at alt er planlagt og folk er inviteret på bar og han skal sådan set bare deltage 
nåh...det var et indlæg uden formål - udover at jeg lige skulle af med hemmeligheden inden jeg kommer til at afsløre den for det rådne æble der sidder nede i stuen p.t.
, og ja, så tjente det også et fantastisk formål som overspringshandling midt i opgaveskrivningen
go søndag, de damer!!
Anmeld