inden vi blir mor og far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

oo

Søren har gået og snakket lidt om, at han godt kunne tænke sig en sidste tur til københavn inden vi skal have baby juhl ud af grotten. sådan en tur hvor vi bare er i København som vi plejede da vi først blev kærester og var nygifte...I ved med slentreture under kastanjetræerne langs søerne, udforskning på assistent kirkegården, gå ud og spise uden at have planlagt HVOR, se en film i biograf med kysserækker (Empire Bio ) osv osv. ja og se vores venner uden der er stress over at vi dagen efter skal til noget familiehalløj. sagen er jo den, at ALLE vores venner og HELE min familie bor i københavn, så de firedages ture vi tager over en gang imellem er STOPFULDE med aftaler...altså sådan at man vågner hos det ene vennepar og skal mødes med det næste til frokost og om aftenen skal man hjem til en af mine søster og næste dag og næste dag og næste dag er præcis det samme  de ting vi går rundt og savner ved københavn, har vi slet ikke tid til at få gjort når vi så endelig er der nåh men...så fik jeg den geniale ide at spørge mine søstre om vi kunne låne en af deres lejligheder mens de er på ferie, og min ældste søster skal 14 dage til Goa midt i juli og den lejlighed hun bor i, var den vi boede i før vi flyttede herned, i baggesensgade på nørrebro  så planen er, at vi låner den i en 3-4 dage og så er jeg ved at (forsøge) at arrangere at Søren skal ud med mændene en aften og bare drikke øl og være en klaphat (jeg fandt ham i stuen for nogle uger siden, hvor han sad og lyttede til Anne Linnets "alting kan gå itu" på youtube mens han med våde øjne mindedes de gode gamle dage på Muggibar), mens jeg kan ses med mine veninder og lukke damp ud. men vi skal også bare slentre rundt i københavn og på nørrebro og være forelskede og huske på, at man inde bag mor og far maskerne stadig bare er Søren og Trine

men det hele er dødbesværligt, for jeg forsøger at planlægge det i hemmelighed, så han kan få turen til sin fødselsdag den 24. juni, så det er noget med at smse rundt og huske at sige at det et tystys og hvad ved jeg. og halvdelen af mændene kan jeg kun få fat på via facebook - med mindre jeg skal i hans tlf og det er lidt af en udfordring for den ligger i baglommen HELE tiden!

her til morgen fik han så lige et hysterisk anfald (søren er et overraskende hysterisk gemyt, faktisk) og hylede op om hvor meget arbejde der ville være HELE sommeren og at han ALDRIG ville få rigtig ferie og bla bla bla - det var frygteligt synd for ham  og så sad man der med sit hemmelighedskrammeri og tænkte at han blir nok bare rigtig rigtig glad når han får at vide at alt er planlagt og folk er inviteret på bar og han skal sådan set bare deltage

nåh...det var et indlæg uden formål - udover at jeg lige skulle af med hemmeligheden inden jeg kommer til at afsløre den for det rådne æble der sidder nede i stuen p.t. , og ja, så tjente det også et fantastisk formål som overspringshandling midt i opgaveskrivningen go søndag, de damer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Barbamama

Ej hvor skønt!! Det er da en fantastisk overraskelse!!!!! DET bliver han glad for! SÅ håber jeg han kan blive ´hysterisk GLAD også

Anmeld

6. juni 2010

anna-jonas

Super hustru................hvor er Søren en heldig mand. I må nyde denne sidste sommer i tosomhed, og nyde kbh.

Hvorfor ikke låne lejligheden i en hel uge?? Hvis i ikke har andre planer i sommerferien, er det da oplagt og billigt.

Anmeld

6. juni 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Super hustru................hvor er Søren en heldig mand. I må nyde denne sidste sommer i tosomhed, og nyde kbh.

Hvorfor ikke låne lejligheden i en hel uge?? Hvis i ikke har andre planer i sommerferien, er det da oplagt og billigt.

ja det er mest fordi August ikke skal være alene i så mange dage...vi kender jo ingen hernede der kan passe ham (og Søren har grædt før - på vores bryllupsrejse - fordi han savnede katten)

Anmeld

6. juni 2010

Mettemus

Det lyder bare som en rigtig god ide! Og fedt at kunne trøste sig med at have en hemmelighed der kan muntre ham op, når man skal høre på ynk - det blir alletiders.

Ønsker mig lignende muligheder for overspringshandlinger når min 5-dags eksamensopgave til aflevering i morgen kl 10 åbenbart stadig ikke har lært at skrive sig selv?!?

Glædelig søndag i opgavens skær til dig!

Anmeld

6. juni 2010

JustAnotherName

Aj hvor godt.
I er nogle gode kærester 

Anmeld

6. juni 2010

oo

Mettemus skriver:

Det lyder bare som en rigtig god ide! Og fedt at kunne trøste sig med at have en hemmelighed der kan muntre ham op, når man skal høre på ynk - det blir alletiders.

Ønsker mig lignende muligheder for overspringshandlinger når min 5-dags eksamensopgave til aflevering i morgen kl 10 åbenbart stadig ikke har lært at skrive sig selv?!?

Glædelig søndag i opgavens skær til dig!

jeg ved heller ikke hvad det er med opgaver der ikke skriver sig selv! jeg er igang med en om den russiske revolution, hvor Søren heldigvis er en kæmpehjælp fordi han jo kan manifestet og en hel masse krigsting i hovedet

Anmeld

6. juni 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

jeg ved heller ikke hvad det er med opgaver der ikke skriver sig selv! jeg er igang med en om den russiske revolution, hvor Søren heldigvis er en kæmpehjælp fordi han jo kan manifestet og en hel masse krigsting i hovedet

Fedt! Synes ellers det lyder som et dødspændende emne (men har også en forkærlighed for russisk historie). Selv sidder jeg med nørrejyske fæstebønders forhold i årerne omkring 1784... knapt så sindsoprivende...

Anmeld

6. juni 2010

oo

Mettemus skriver:

Fedt! Synes ellers det lyder som et dødspændende emne (men har også en forkærlighed for russisk historie). Selv sidder jeg med nørrejyske fæstebønders forhold i årerne omkring 1784... knapt så sindsoprivende...

nej...hvad læser du?? det kan jeg af en eller anden grund ikke huske. men nej dit emne lyder godt nok nederen i forhold til mit!!

jeg er bare så glad for at mit år på Historie studiet er slut NU...eller på næste onsdag når jeg har været til sidste eksamen. jeg lææææænges tilbage til litteraturvidenskab - SUK!

Anmeld

6. juni 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

nej...hvad læser du?? det kan jeg af en eller anden grund ikke huske. men nej dit emne lyder godt nok nederen i forhold til mit!!

jeg er bare så glad for at mit år på Historie studiet er slut NU...eller på næste onsdag når jeg har været til sidste eksamen. jeg lææææænges tilbage til litteraturvidenskab - SUK!

Jamen jeg har egentlig hovedfag i dansk (eller nordisk som det hedder i Århus pga ét (!!!) semester med norsk og svensk litteraturhistorie, analyse og sprog) og så er jeg lige nu på sidefag i historie. Her har jeg haft to semestre lige om lidt og har to tilbage. Glæææææder mig til at komme tilbage på mit hovedfag igen. Sidder lige pt med metodeeksamen - deraf det super ufede emne som på ingen måde er selvvalgt. Vidste slet ikke at du også læste historie (eller har i hvert fald glemt det igen.. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.