Ferie :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

NLME<3

Hey tøser

Nu rejser vi på ferie om en uge. Har i nogle gode tips eller ideer? vores søn er et halvt år nu. Hvad skal jeg have med til ham? udover tøj, bleer, grød..

Kram fra louise og mikkel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

TbCp

louieibsen skriver:

Hey tøser

Nu rejser vi på ferie om en uge. Har i nogle gode tips eller ideer? vores søn er et halvt år nu. Hvad skal jeg have med til ham? udover tøj, bleer, grød..

Kram fra louise og mikkel

Hvor skal i hen?

Anmeld

6. juni 2010

NLME<3

TbCp skriver:

Hvor skal i hen?

Vi skal til Rhodos, så det er jo super varmt  håber lille mand tager det pænt.

har i været afsted imens jeres var bitte små?

Anmeld

6. juni 2010

TbCp

louieibsen skriver:

Vi skal til Rhodos, så det er jo super varmt  håber lille mand tager det pænt.

har i været afsted imens jeres var bitte små?

Det bliver da lækkert

Husk god solcreme!
Solhat
Klapvogn?

Anmeld

6. juni 2010

line melias mor

vi skal afsted til tyrkiet i august og det er bare varmt. der vil vores pige være 8 måneder. vi har købt uv dragt til hende og solcreme. pas selvfølgelig, klapvogn og paraply. ellers bare tynde dragter og de der badebukser/ble hvis han skal i vandet

god tur

Anmeld

6. juni 2010

NLME<3

TbCp skriver:

Det bliver da lækkert

Husk god solcreme!
Solhat
Klapvogn?

ja det bliver super lækkert håber bare lille mand tager flyeturen i stiv arm  vi har købt en 30 i solcreme, det sagde de var nok? og de andre ting har jeg med  hvor gammel var jeres datter da i var afsted?

Anmeld

6. juni 2010

NLME<3

line melias mor skriver:

vi skal afsted til tyrkiet i august og det er bare varmt. der vil vores pige være 8 måneder. vi har købt uv dragt til hende og solcreme. pas selvfølgelig, klapvogn og paraply. ellers bare tynde dragter og de der badebukser/ble hvis han skal i vandet

god tur

det lyder da lækkeret  jeg har godt se de der uv dragte, men er det ikke for varmt for dem? agr paraply, det skal jeg huske, det er en vigtig ting  pas har vi fået lavet

Anmeld

6. juni 2010

TbCp

louieibsen skriver:

ja det bliver super lækkert håber bare lille mand tager flyeturen i stiv arm  vi har købt en 30 i solcreme, det sagde de var nok? og de andre ting har jeg med  hvor gammel var jeres datter da i var afsted?

Vi har kun været på korte ture i Dk med hende indtil videre.
Men regner med at vi skal til Normandiet i år i sommerferien, men der er hun så næsten 3 år

Anmeld

6. juni 2010

NLME<3

TbCp skriver:

Vi har kun været på korte ture i Dk med hende indtil videre.
Men regner med at vi skal til Normandiet i år i sommerferien, men der er hun så næsten 3 år

det lyder da super lækkert  ja det er lidt noget andet, hun kan sige når hun har det for koldt eller for varmt. og sådan

Anmeld

6. juni 2010

line melias mor

louieibsen skriver:

det lyder da lækkeret  jeg har godt se de der uv dragte, men er det ikke for varmt for dem? agr paraply, det skal jeg huske, det er en vigtig ting  pas har vi fået lavet

nej det er ikke for varmt den er speciel lavet til små børn og varme har også købt noget solcreme ved min frisør til deres hovedbund og hår så det ikke bliver skoldet og de ikke behøver have hat på hele tiden den kan jo godt blive varm at ha på sådan en hat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.