Hvordan er det nu lige det er med arp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. juni 2010

Olie i håret og så vente til næste dag med at  frisere?? Eller var det bad dagen efter??

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

Stumpen

Jeg har gjort det ved mine tøser en gang at smøre olie i håret til nat med en tynd bomludshue over og så kam og bad dagen efter for at får håret rent..

Anmeld

5. juni 2010

Karo

Jeg har lige haft en ordentlig tur med ida, men nu er hun helt arp fri

Olie i håret og lad det sidde 15 - 30 minutter. Gnub hovedbunden men en tandbørste (ikke for hårdt) og friser. Derefter bad.

Det tog 3 gange før alt arpen var væk.

Anmeld

5. juni 2010

B&J

jeg lod bare min dreng sove med det i tog en tætte kam og kunne ræde det lige så fint ud og han kom i bad med lidt olie i vandet og gjorde det i 3 dag så var det også væk dejligt... men ihh den med tandbørsten lyder god..

Anmeld

5. juni 2010

Karo

B&J skriver:

jeg lod bare min dreng sove med det i tog en tætte kam og kunne ræde det lige så fint ud og han kom i bad med lidt olie i vandet og gjorde det i 3 dag så var det også væk dejligt... men ihh den med tandbørsten lyder god..

Det var også effektivt, og så stimulere det blodcirkulationen i hovedbunden har jeg fået mig fortalt.

Anmeld

5. juni 2010

B&J

Karo skriver:

Det var også effektivt, og så stimulere det blodcirkulationen i hovedbunden har jeg fået mig fortalt.

smiler det vil jeg serøst prøve næste gang jeg får et barn om nogle år hihihi det lyder som en vildt god ide..

Anmeld

5. juni 2010

Silvermist1

De to metoder jeg har brugt er også: olie og tætte kam

Anmeld

5. juni 2010

Maise

olie og tættekam, tandbørste og v. bad skrub ned vaskeklud og frotter med håndklæde på hoved bunden. en kombi af alt dette og min pige var/ er arp fri.

Anmeld

6. juni 2010

Tusind tak for jeres tip!!

Jeg vil straks gå igang!

Stine og Lisa.

Anmeld

6. juni 2010

Maria.

Når man er kommet arp'en til livs kan man hver gang man pusler rede håret med en kam for at få blodcirkulation i gang, og derved mindske arpen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.