hej i skønne kvinder (og børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. juni 2010

Fenris

det er så lang tid siden her går alt godt og min skole går også rigtig godt.....for jo rigtig gode karaktere hele tiden- så det giver mig SÅ meget gå på mod Milan er bare en dejlig og helt utrolig skøn glad dreng....Mit hjerte smelter når han kræmmer mig og giver mig møsser Han siger så mange ting nu "moar kom" "Milan IS" osv....var til lægen med ham den anden dag, da han har fået børne eksem...men det er ved at gå lidt i sig selv igen heldigvis (har fået en SUPER creme på apoteket "A-derma") Så er vi igang med at finde ny lejlighed, så det håber vi på snart går i orden....Jeg har ikke skrevet meget herinde, men i stedet fulgt med på sidelinien- har bare travlt med skolen...Skal op til grundforløbs eksamen i starten af juli, så det bliver spændende

OG OG OG så har jeg en kæmpe sæk af milans babytøj (0-1 år) i kælderen- alt er meget velholdt og gode mærker....Og også en sæk med babylegetøj- så hvis det har nogens interesse så skriv også finder vi en pris og en original voksipose i sort som er brugt ca 10 gange (nydelig stand)...

ville have haft uploaded et billede, men det vil den ikke lade mig gøre....Men jeg vender snart tilbage igen med lidt billeder,

mange knus til jer alle

-Anita

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

JustAnotherName

Aj, kunne lige se, at dit indlæg var læst/kigget 140 gange, og ikke havde fået een eneste kommentar. Det var dog tarveligt. Så vil JEG ihvertfald svare dig ...hehe.

Billedet er synligt for mig, så det må være lykkedes for dig alligevel.
Og sikke et par skønne drenge du har dig dér 

Der er da et par gravide herinde med drengebørn i maven, ved jeg.
Men den ene har allerede en lille dreng i forvejen, så det er jo ikke sikkert, at hun mangler så meget af det.
Jeg gad ellers godt have en voksi, men har bare nøjedes med en kopi (SleeBee), og den har også været helt alletiders. Men nu er det for varmt med sådan en. Og til næste vinter er de nok næsten ved at være for store til den (ahh og dog, måske Celina lige kan bruge den en sidste gang til vinter ...der er hun jo stadig kun 1½ år..)

Dejligt at I alle trives og at Milan bare rykker derudaf. Han ser ud til at være vokset meget, synes jeg.
Øv med børne-eksem, men så er det da dejligt, at I har fundet en god creme, som kan tage det. Derma er bare godt!!

Rart at høre fra dig igen. Det er ikke så tit, men derfor er du nu alligevel ikke glemt

Mvh. Katrine + Bianca og Celina.

Anmeld

6. juni 2010

Fenris

JustAnotherName skriver:

Aj, kunne lige se, at dit indlæg var læst/kigget 140 gange, og ikke havde fået een eneste kommentar. Det var dog tarveligt. Så vil JEG ihvertfald svare dig ...hehe.

Billedet er synligt for mig, så det må være lykkedes for dig alligevel.
Og sikke et par skønne drenge du har dig dér 

Der er da et par gravide herinde med drengebørn i maven, ved jeg.
Men den ene har allerede en lille dreng i forvejen, så det er jo ikke sikkert, at hun mangler så meget af det.
Jeg gad ellers godt have en voksi, men har bare nøjedes med en kopi (SleeBee), og den har også været helt alletiders. Men nu er det for varmt med sådan en. Og til næste vinter er de nok næsten ved at være for store til den (ahh og dog, måske Celina lige kan bruge den en sidste gang til vinter ...der er hun jo stadig kun 1½ år..)

Dejligt at I alle trives og at Milan bare rykker derudaf. Han ser ud til at være vokset meget, synes jeg.
Øv med børne-eksem, men så er det da dejligt, at I har fundet en god creme, som kan tage det. Derma er bare godt!!

Rart at høre fra dig igen. Det er ikke så tit, men derfor er du nu alligevel ikke glemt

Mvh. Katrine + Bianca og Celina.

hi hi hvor er du sød Katrine- det er der jo ikke noget at sige til, når jeg er så dårlig til at være herinde       tak for dit søde svar-det varmer, på en i forvejen dejlig varm dag

knus Anita

Anmeld

7. juni 2010

msax

Hej Anita

Dejligt at det går godt med skolen - det er sku altid fedt når noget går som man gerne vil have det til. Tænker om du sender lidt af din flid og dygtighed til mig, jeg skal til eksamen 23 juni.

Jeg er også ved at være temmelig stor og rund, men jeg ved ikke om Mille skal være storesøster til en pige eller dreng. Hvis det er en dreng så kan det da godt være jeg husker dit tilbud om drengetøj.

SMIL fra Mette 31+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.