Sommerkjoler og tøj str. 68-74.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juni 2010

anna-jonas

Følger Katrine's eksempel. Ved at der er små tøsebørn der kan passe disse lækre sager..................så i skal have buddet først.

Billede 1 & 3. Holly's kjole i pink/syren kun brugt 2 gange. Str. 68. Pris = 50 kr. og Ping-ling kjole i rød/hvide køkkentern i str. 68. Pris = 45 kr.

Billede 2, 4 & 5: Romantisk kjole med små mamelukker fra H&M i str. 68. Aldrig brugt kun vasket. Pris = 50 kr.

Billede 5. Rød sommer heldragt fra Katvig i lille str. 74. I perfekt stand. Pris = 50 kr. Små grønne velourshorts, også fra Katvig i str. 68. pris = 20 kr.

Billede 6 & 7: Sommer heldragt fra Mee too i str. 68. Er strøget med for varmt jern, derfor er noget af printet tværet ud. Men fejler intet ellers. Pris = 20 kr.

Det hele kan erhverves for 200 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

Dictes mor

Ja tak, det vil jeg gerne købe.

Anmeld

5. juni 2010

anna-jonas

Hele baduljen, Camilla???

Anmeld

5. juni 2010

Dictes mor

Ja tak, men hvordan gør vi, for det er nok lettest, hvis du sender det, jeg skal nok overføre pengene først, så alt er på sin plads, vi skal bare lige finde en måde, hvorpå jeg kan få dit kontonr, måske per sms?

Anmeld

5. juni 2010

anna-jonas

Majastina skriver:

Ja tak, men hvordan gør vi, for det er nok lettest, hvis du sender det, jeg skal nok overføre pengene først, så alt er på sin plads, vi skal bare lige finde en måde, hvorpå jeg kan få dit kontonr, måske per sms?

Jamen, søde Camilla............jeg sender dig da bare en privat besked, med div. oplysninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.