Så er Faderen blevet forkælet <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

232 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juni 2010

msax

Det er jo far's dag idag - og herhjemme fik Brian lov til at sove længe mens Mille og jeg hyggede og lavede morgenmad. Mille syntes gaven til farmand var meget spændende og blev også lidt sur da hun fik af vide den ikke var til hende.

I aften skal han være grilmester og være i vel nærmest en vær mands es.

Og mon ikke han også skal forkæles lidt på den gode måde...

SMIL fra Mette 31+3

Billeder - morgenbordet og gaven.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

mama09

msax skriver:

Det er jo far's dag idag - og herhjemme fik Brian lov til at sove længe mens Mille og jeg hyggede og lavede morgenmad. Mille syntes gaven til farmand var meget spændende og blev også lidt sur da hun fik af vide den ikke var til hende.

SMIL fra Mette 31+3

Ha ha fed gave - Blev han glad for den? skønt med hygge dag med god morgenmad og grill

Anmeld

5. juni 2010

anna-jonas

msax skriver:

SMIL fra Mette 31+3

FUCK.................jeg har glemt det. PINLIGT!!!! Må hellere finde gaven frem, som vi købte i sidste uge.........................og øhhhhhh..........bøhhhhh...........så må mutter jo købe aflad senere i ægtesengen.

Anmeld

5. juni 2010

msax

Trinehw skriver:

Ha ha fed gave - Blev han glad for den? skønt med hygge dag med god morgenmad og grill

Han blev super glad - han er flymekaniker lærling, men skruer mest på helikoptere.

Den blev samlet ligeså snart han havde mulighed for det.

Anmeld

5. juni 2010

msax

Anna-jonas skriver:

FUCK.................jeg har glemt det. PINLIGT!!!! Må hellere finde gaven frem, som vi købte i sidste uge.........................og øhhhhhh..........bøhhhhh...........så må mutter jo købe aflad senere i ægtesengen.

Det med aflad er ikke nogen dårlig ting ...

Jeg er på vej ned for at lave lidt pandekager, som skal nydes med is efter Mille-pigen er blevet lagt i seng om ikke så længe (og mit hår er blevet farvet - det er nemlig Brian der en min helt personlige hårfarver...)

SMIL fra Mette - der glæder sig til aflad...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.