Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Altså, altså, altså................er lidt stolt af mig selv. Har været på min crosstrainer 4 gange ugentligt i knap 2 uger nu...............og er allerede oppe på at løbe/crosse 3,2 km. på 13 min.
Har pillet lidt ved kosten samtidig................og VOILA, har sgu' tabt 3,4 kg. Skal så hilse og sige, at der er RIGELIGT at tage af, da jeg har taget 17 kg. på i.f.m Ida's sygdom og efterforløb.
Nåååå................men klapper lige mig selv på skulderen, og håber at i også vil klappe mig lidt...............da jeg har brug for et kærligt skub.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yay, hvor er du SEJ!! Hvor er det godt gået!
Det er da også meget du har tabt, super god start!
Jeg skal nok heppe på dig!
Anna-jonas skriver: Altså, altså, altså................er lidt stolt af mig selv. Har været på min crosstrainer 4 gange ugentligt i knap 2 uger nu...............og er allerede oppe på at løbe/crosse 3,2 km. på 13 min. Har pillet lidt ved kosten samtidig................og VOILA, har sgu' tabt 3,4 kg. Skal så hilse og sige, at der er RIGELIGT at tage af, da jeg har taget 17 kg. på i.f.m Ida's sygdom og efterforløb. Nåååå................men klapper lige mig selv på skulderen, og håber at i også vil klappe mig lidt...............da jeg har brug for et kærligt skub.
DU er for sej!!!!
Hold nu op hvor er du GOD!
Det er da vildt sejt gået af dig Mette, bare jeg kunne være mere som dig. Har desværre ingen viljestyrke når det kommer til at dyrke det der motion
Keep up the good work.
juhuuu, du er mega sej!! jeg kommer hjem til dig når jeg har født og bruger den der crosstrainer, kan jeg godt love dig for (selvom....det nok bare forhøjer muligheden for at tage PÅ i vægt og ikke tabe sig...jeg tænker, vi to nok ville være RIGTIG gode til at drikke the og spise kager mens vi sladrer )
du er for SEJ METTE!
Det er da ikke noget at rødme af - du skal rette ryggen og være SKIDE STOLT af dig selv.
Du får også en meget velfortjent klap på skulderen af mig
SMIL Mette 31+3
Smukt... Du er skide dygtig
Du har da også god grund til at være stolt, søde.Det er rigtig godt gået - Jeg BURDE virkelig også komme igang!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128