Søger avisen fra den 12/5-2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. juni 2010

Sisley

Hej alle

Det er sikkert et long shot, men måske er jeg heldig, at der er en af Jer, der kan hjælpe.

Jeg søger en avis - evt. bare forsiden - fra den 12/5-2010 hvor min datter er født. Jeg har haft kontakt til 2 af de store danske morgenaviser og de er totalt umulige at danse med.

Hvis der tilfældigvis er en af Jer, der har en avis fra den pågældende dato, er jeg meget gerne glad aftager.

Sisley

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

Sara.

Jeg har kun en århus onsdag men det er ikke rigtig nogen nyheder på desværre... og kan se du ikke er fra århus så det måske ikke så sjovt...

Men kan man ikke findedem elektronisk mener jeg og så printe dem ud?

Anmeld

5. juni 2010

K&S

Sisley skriver:

Hej alle

Det er sikkert et long shot, men måske er jeg heldig, at der er en af Jer, der kan hjælpe.

Jeg søger en avis - evt. bare forsiden - fra den 12/5-2010 hvor min datter er født. Jeg har haft kontakt til 2 af de store danske morgenaviser og de er totalt umulige at danse med.

Hvis der tilfældigvis er en af Jer, der har en avis fra den pågældende dato, er jeg meget gerne glad aftager.

Sisley

Hej hej

Jeg har lige tjekket min STORE bunke af aviser, men har desværre kun tilbage til den 21. maj

Håber du finder frem til en avis...!

Katja

Anmeld

5. juni 2010

B&J

har du søgt på bibloteket måske kan du finde den der og tage en kopi??? men ved jo ikke om du vil have selve avisen

Anmeld

5. juni 2010

MinWilliam

Jeg har desværre ikke nogen aviser

Håber du finder en..

Anmeld

5. juni 2010

Sommerfuglelarven

Min mand kører Ekstra Bladet og BT hver morgen, så hvis du er interesseret i dem, så skal jeg spørge ham om han kan skaffe en? Han kører dem nemlig derud på papirgenbrugspladsen også, og der burde da ligge nogen tilbage i maj - hvis ikke de er blevet totalt ødelagt!

Anmeld

5. juni 2010

Sisley

Sommerfuglelarven skriver:

Min mand kører Ekstra Bladet og BT hver morgen, så hvis du er interesseret i dem, så skal jeg spørge ham om han kan skaffe en? Han kører dem nemlig derud på papirgenbrugspladsen også, og der burde da ligge nogen tilbage i maj - hvis ikke de er blevet totalt ødelagt!

Det ville være super duper fint!

Anmeld

5. juni 2010

Sisley

B&J skriver:

har du søgt på bibloteket måske kan du finde den der og tage en kopi??? men ved jo ikke om du vil have selve avisen

Jeg ville helst have selve avisen eller i hvert fald en original forside - ellers et rigtig godt forslag

Anmeld

5. juni 2010

Sisley

lærkes_mor skriver:

Jeg har kun en århus onsdag men det er ikke rigtig nogen nyheder på desværre... og kan se du ikke er fra århus så det måske ikke så sjovt...

Men kan man ikke findedem elektronisk mener jeg og så printe dem ud?

Man kan sagtens finde alle nyhederne fra den dato, men ikke i et format der kan udskrives - desværre

Anmeld

5. juni 2010

Sara.

Sisley skriver:

Man kan sagtens finde alle nyhederne fra den dato, men ikke i et format der kan udskrives - desværre

øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.