HJÆÆÆLP!! Lufthjul eller massive hjul??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

N&J

Altså min veninde der har lufthjul punkterede 3 gange på et mdr!!! og det er altså for meget, jeg har massive og er fuld ud tilfreds med dem (jeg er altså så uheldig med punkteringer) så jeg ville altid vælge de massive/punkterfri frem for luft hjulene, jeg syntes at barnevognen bliver lettere at manurere rundt med når den har massive dæk på ift. luftdæk, men det er bare mig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

misslea

N&J skriver:

Altså min veninde der har lufthjul punkterede 3 gange på et mdr!!! og det er altså for meget, jeg har massive og er fuld ud tilfreds med dem (jeg er altså så uheldig med punkteringer) så jeg ville altid vælge de massive/punkterfri frem for luft hjulene, jeg syntes at barnevognen bliver lettere at manurere rundt med når den har massive dæk på ift. luftdæk, men det er bare mig... 

ja.... min bekymring er nemlig også konstant at stå med punkterede dæk... det har jeg vidst ikke helt temperament til... heheh

Så måske jeg skal vælge de massive..... )

Anmeld

6. juni 2010

Margorie

Vi er aldrig punkteret med vores, påtrods af at den bliver brugt flittigt hver eneste dag. Den er lidt over to år gammel og med luft hjul.. Har aldrig prøvet massive dæk så dem ved jeg intet om

Anmeld

6. juni 2010

KarinaIda

misslea skriver:

1000 tak for dit svar!!!

Ja - det gav mig helt sikkert et ekstra perspektiv!! Og jeg kan sagtens se, at det er en kæmpe forsel aldrig at punktere, at stellet ikke ruster og at den er en hel del lettere at køre i Uniq udgaven.... så måske er det dét, jeg hælder mest til lige pt  Og jeg skal jo tage et valg på torsdag, så det er meget godt, at jeg erved at nærme mig en beslutning... heheh!!!

mange hilsner fra Lea

Det var så lidt.. glåder mig til og høre om dit valg!! Ellers så prøv i butikken og gå en tur med begge slags, der kan du tydeligt mærke forskellen også!!

Anmeld

11. juni 2010

misslea

Så er barnevognen bestilt!!!  Og iiihh hvor vi glææææder os til at trille rundt med vores lille prinsesse i den!!!

Vi valgte en Emmaljunga Big Star Surprime UniQ Black!!!

Så altså vandt de punkterfrie dæk og alustellet....

1000 tak for alle jeres svar - det er skøønt med lidt erfaringer og meninger, når man er i tvivl!!!

Mange fra Lea

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2010

misslea

KarinaIda skriver:

Det var så lidt.. glåder mig til og høre om dit valg!! Ellers så prøv i butikken og gå en tur med begge slags, der kan du tydeligt mærke forskellen også!!

det blev til den nye udgave med alu stel og massive dæk

og jeg glææææder mig til at trille rundt med vores lille pige i den

tak for alle svar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2010

slettet_7530

misslea skriver:

Hej alle jer tøser derude!!!

Vi skal ud og bestille barnevogn i næste uge med mine forældre!! Vi har bestemt os for en Emmaljunga Big Star Surprime.... MEN MEN MEN.... vi kan simpelthen ikke finde ud af, om vi skal købe den med de massive dæk eller lufthjul!!???

Vores første tanke var klart jufthjul, da vi syntes den fjredrede LANGT bedre!!

Men nu er vi blevet i tvivl!!!

Der er nemlig også forskel på stellet. Til den klassiske Big Star Surprime med lufthjul er det et alm. stel med den klassiske bremse/låse-mekanisme! På Uniq udgaven med massive dæk er det et alu stel!!!

SÅ PLEASE HJÆLP!!!! HVad er jeres erfaringer med hhv. lufthjul og massive dæk - punkterer man ofte med lufthjul??? og hvordan har de forskellige stel opført sig - tænker på rust osv!!!  

Det skal lige siges, at det ikke betyder noget, at uniq modellen fylder en anelse mindre, når den er klappet sammen, for vi har masser af plads i bilen til barnevognen

Håber der er nogle derude, der kan komme med lidt erfaringer og meninger her.... selvom man burde sidde ude i solen og nyde det skønne vejr!!! heheh

MANGE hilsner fra Lea

Helt klart massive hjul

Anmeld

13. juni 2010

VIPpigen

Vi har lige kigget på den her i fredags, og jeg forelskede mig med det samme i den med alustel, og massive hjul. Syntes bare den havde så mange fordele i forhold til den anden. og fjedringen i den fortalte og viste hun os nede i forretningen at den vil blive løsere med tiden, men når du syntes den er for løs sidder der sådan en "dut" på siden hvor du også klapper den sammen som kan spænde fjederen igen, så du kan lidt selv justere den når den bliver  løs i det. og syntes bare den var så meget rarer at gå med.

Men vil gerne høre når lillepigen er kommet om du er tilfreds med den

Anmeld

13. juni 2010

misslea

VIPpigen skriver:

Vi har lige kigget på den her i fredags, og jeg forelskede mig med det samme i den med alustel, og massive hjul. Syntes bare den havde så mange fordele i forhold til den anden. og fjedringen i den fortalte og viste hun os nede i forretningen at den vil blive løsere med tiden, men når du syntes den er for løs sidder der sådan en "dut" på siden hvor du også klapper den sammen som kan spænde fjederen igen, så du kan lidt selv justere den når den bliver  løs i det. og syntes bare den var så meget rarer at gå med.

Men vil gerne høre når lillepigen er kommet om du er tilfreds med den

aarhh ja - den er BARE lækker

Ja - det lover jeg....skal selvfølgelig nok vende tilbage med noget feedback 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.