Pigernes ferie hos mormor - I billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

JustAnotherName

Idag fik jeg lige nogle billeder, som mormor havde taget, mens pigerne blev passet hos hende.

Og jeg bliver så varm af glæde og stolthed indeni, over at mine piger er så heldige, at have sådan en dejlig, sød og kærlig og deltagende mormor. Det glæder mig langt langt ind i sjælen. Og jeg tror faktisk at de har lige dele glæde af hinanden 

Mormor har allerede booket pigerne til nogle dages sommerferie hos hende igen i uge 32 .....Hun er sej, at hun har mod på det allerede efter 4 dage - for det ER da til tider lidt af en mundfuld, at skulle holde styr på sådan et par trunter. Hehe.
Men der er intet andet sted, udover hjemme hos os selv selvfølgelig, hvor jeg føler mig mere tryg ved, at pigerne er, end hos min mor.

Her kommer lige lidt blandede billeder som mormor har taget, da hun havde pigerne på ferie, mens Kenneth og jeg var i Paris.

- Pigerne har været ude og lege på legepladsen
- Nede og se på dyrene fra byens besøg af cirkus
- Spist madpakker udenfor (Bianca ELSKER madpakker)
- Besøgt oldemor og oldefar + onkel
- De fik en is
- og var i bad sammen
- Og tumlede rundt sammen inde i sengen efter deres lure.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

JustAnotherName

Hvor er det i øvrigt dejligt at være hjemme hos sine børn igen.
Jeg har aldrig prøvet at være fra dem så længe før (4 dage). Men jeg slog hovedet fra og nød det!! Og da vi så kom tilbage, så var det alt der betød noget - bare at holde mine dejlige tøser i mine arme igen.

Selvom jeg til tider kan koge op OVER kogepunktet og være helt mørbanket af træthed og/eller PIP af dem (både skiftevis og samtidig), så kan jeg bare heller aldrig få nok af dem. Jeg er fuldstændig overfyldt med kærlighed til dem.

NÅ! Nok sentimental-snak herfra....mon ikk bare jeg skulle daffe i seng 

Anmeld

5. juni 2010

TbCp

Skønne skønne billeder... og det er fantastisk at have bedsteforældre der vil deltage så meget i ungernes liv!

Anmeld

5. juni 2010

anna-jonas

Dejlige billeder Katrine...................men du har dælme også nogle skønne og smukke tøser. De er bare SÅ søde sammen.........

Anmeld

5. juni 2010

ooo

Som Mette siger, så har du nogle helt fantastisk søde børn.

Jeg synes det ser så hyggeligt ud på billederne, man kan virkelig se at Bianca og Celina har meget glæde af hinanden.

Anmeld

5. juni 2010

JustAnotherName

Tak skal I have.

Ja, de har virkelig MEGET glæde af hinanden - uden tvivl! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.