se og hør fra i sidste uge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

Pia.

Pia. skriver:

Puha og mig der plejer at sige det er de på konfirmander, der stadig bruger sut eller bliver ammet - men jeg tager den I mig igen...

AD, det er vist det eneste jeg har at sige til det - men kan sgu ikke rigtig finde ud af om det er moren eller sønen der er mest klam...

Føj for pokker - jeg mener det grænser til noget sygt og i hvert fald noget sexulet for en af dem hvis ikke begge parter...

PÅ Skulle selvfølgelig være FÅ konfir.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

saxa

Jo jeg læste det også Synes det var meget grænseoverskridende at læse og se på.. Fik det direkte dårligt af at se det.. Badr...  Der må ligge noget sygt bag det.. Det er da ikke helt normalt, at en dreng (becoming a man) skal sutte bryst ved sin mor

Anmeld

5. juni 2010

Svei

Ja, Se og Hør er jo et af de blade som kun er ude efter sandheden og ikke bare komme med tvivlsomme historier...sandhed og se og hør..

Anmeld

5. juni 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

FY FOR H****** da.... ej det er for ulækkert.... beklager mit sprog.. men man er sgu for syg i hovedet hvis man gør sådan.... kender en nder ammede hendes søn til han var 7 og det er fandme også for klamt men dobbelt så gammel. FY FOR H******.. ord kan ikk beskrive hvor uhumsk jeg syntes det er...

Anmeld

5. juni 2010

NoName

Fy for H**** det er sQ da for klamt...

Har ikke læst det men det behøver jeg bestemt heller ikke...

Var det her i DK????

og kan lige se det for mig at han kommer pisse fuld hjem fra en fest og vækker sin mor og siger, mor jeg er tørstig knap lige op....

Anmeld

5. juni 2010

B&J

Har ikke læst det men HOLD NU KÆFT HVOR SYGT!  Hvad fanden tænker sådan en mor på?? hun må sku da været lidt meget skør

Anmeld

5. juni 2010

Anonym trådstarter

noname skriver:

kan ikke huske om det var i tyskland eller usa. men klamt er det ihvertfald.

han kunne få lov til og blive ammet til han blev 15 for så var han blevet for stor til det. .. add

Anmeld

5. juni 2010

Risen

Yrsa skriver:

Ja, Se og Hør er jo et af de blade som kun er ude efter sandheden og ikke bare komme med tvivlsomme historier...sandhed og se og hør..

Nu var det bare lige sådan at der var billeder af drengen suttede på brystet og interviewes med moren og sønnen.. 

Anmeld

5. juni 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Nu var det bare lige sådan at der var billeder af drengen suttede på brystet og interviewes med moren og sønnen.. 

fy for pokker det billede var kalmt. :X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.