hjælp... er i tvivl..http://www.baby.dk/Uploads/StoredImages

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

Anonym trådstarter

nå starter med at fortælle at jeg er sammen med min fyr..

sammen har vi en datter zelina på 16 mdr og en bonus datter zarah på 7 år, der bor hos os (som jeg betragter som min egen)

vi har snakket frem og tilbage om vi skal ha et barn til..

og har skiftet mening mange gange.

da zarah har lidt problemer og kun er udvilknings messigt som en på 3 år...

manden er lidt bange for vi måske ikke har overskud nok til alle hvis vi fik en til..

vi blev så enig om for en mdr siden at vi godt ville ha en til de er jo så skønne de 2 tøser vi har så en til ville jo bare være lækkert.. sidste gang tog det mig 5 år at blive gravid så vi havde jo massere af tid....

så finder jeg så ud af i dag at jeg er gravid...weee blev så GLAD..

har ikke fortalt manden noget da jeg ville gøre det i morgen med en gave og kort hvor der så stod at han skal være far igen.nu hvor det var fars dag ville det jo passe super med lidt brunch og hygge så har inviteret noget tæt familie for ved at de bliver ligså lykkelige som jeg hvis ikke mere....

MEN men nu kommer mit problem så..i dag da vi havde spist til aften sidder vi og snakker og kommer ind på det med barn og der er han kommet i tvivl igen om vi nu også skal ha en til eller ej..han helder nu mest til at vi ikke skal..

så nu ved jeg slet ikke hvordan jeg skal fortælle ham at vi skal ha den lille..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Anonym trådstarter

HJÆLP HJÆLP....

Anmeld

4. juni 2010

Lone Jakobsen

åh nej nej det var dog det værste han ku sige når du står i den situation. jeg ville nok bruge dagen imorgen på at snakke det roligt igennem med ham.

og så et forsigtigt tillykke med din graviditet

Anmeld

4. juni 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

åh nej nej det var dog det værste han ku sige når du står i den situation. jeg ville nok bruge dagen imorgen på at snakke det roligt igennem med ham.

og så et forsigtigt tillykke med din graviditet

ja den er bare rigtig svær....

ved at han ikke ville sige at den skal fjernes..

men øv øv

Anmeld

4. juni 2010

line melias mor

tillykke med din graviditet

jeg syntes det er en super ide´ at fortælle ham det på fars dag og tror at han vil blive rigtig glad. han ved jo ikke du allerede er gravid og måske har han bare mange tanker omkring det at i skal til at prøve. tror det bliver noget helt andet når han nu finder ud af du rent faktisk er gravid. kender ham jo ikke men håber da det er sådan og må jeg så lige syntes det er så flot du kan vente med at sige det fordi du gerne vil ha det skal være på fars dag havde jeg aldrig kunne held og lykke med det hele

Anmeld

5. juni 2010

Anonym trådstarter

line melias mor skriver:

tillykke med din graviditet

jeg syntes det er en super ide´ at fortælle ham det på fars dag og tror at han vil blive rigtig glad. han ved jo ikke du allerede er gravid og måske har han bare mange tanker omkring det at i skal til at prøve. tror det bliver noget helt andet når han nu finder ud af du rent faktisk er gravid. kender ham jo ikke men håber da det er sådan og må jeg så lige syntes det er så flot du kan vente med at sige det fordi du gerne vil ha det skal være på fars dag havde jeg aldrig kunne held og lykke med det hele

mange tak skal du ha...

Tror/håber nu også han bliver glad...

Anmeld

5. juni 2010

millesofie

Anonym skriver:

nå starter med at fortælle at jeg er sammen med min fyr..

sammen har vi en datter zelina på 16 mdr og en bonus datter zarah på 7 år, der bor hos os (som jeg betragter som min egen)

vi har snakket frem og tilbage om vi skal ha et barn til..

og har skiftet mening mange gange.

da zarah har lidt problemer og kun er udvilknings messigt som en på 3 år...

manden er lidt bange for vi måske ikke har overskud nok til alle hvis vi fik en til..

vi blev så enig om for en mdr siden at vi godt ville ha en til de er jo så skønne de 2 tøser vi har så en til ville jo bare være lækkert.. sidste gang tog det mig 5 år at blive gravid så vi havde jo massere af tid....

så finder jeg så ud af i dag at jeg er gravid...weee blev så GLAD..

har ikke fortalt manden noget da jeg ville gøre det i morgen med en gave og kort hvor der så stod at han skal være far igen.nu hvor det var fars dag ville det jo passe super med lidt brunch og hygge så har inviteret noget tæt familie for ved at de bliver ligså lykkelige som jeg hvis ikke mere....

MEN men nu kommer mit problem så..i dag da vi havde spist til aften sidder vi og snakker og kommer ind på det med barn og der er han kommet i tvivl igen om vi nu også skal ha en til eller ej..han helder nu mest til at vi ikke skal..

så nu ved jeg slet ikke hvordan jeg skal fortælle ham at vi skal ha den lille..

han mente den jo nok ikke sådan, han havde nok bare tænkt over det engang til og det kunne han jo blive ved med..

jeg synes du skal fortælle ham det når i to er alene, så han ikke har en hel fam der skal kigge på..

men sæt dig hos ham og ønsk ham glædelig fars dag og fortæl ham så hvad der ligger og hygger sig inden i din mave

held og lykke og kæmpe krammer herfra

Anmeld

5. juni 2010

Lone Jakobsen

hvordan går det? har du fortalt ham det?

Anmeld

5. juni 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

hvordan går det? har du fortalt ham det?

fik  fortalt ham det og han var meget glad og stolt så det hele gik fint....

Anmeld

5. juni 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

fik  fortalt ham det og han var meget glad og stolt så det hele gik fint....

suuper dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.