Frederic i farfar's have...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

4kløver

Mor til Frederic skriver:

Ja det er dejlig, men de har også 4 børnebørn til at bruge det... De bo'r på en gammel skole og har en kæmpe grund på 2400 m2.

og tak...

Fedt lige et sted for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

trine1989

hvor er han da bare skøn man kan slet ikke lade værre med at smile

Anmeld

4. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

4kløver skriver:

Fedt lige et sted for mig

det var også fedt for nogle år siden... Når man kigged ud af vinduerne på den ene side, var der kun åbne marker. Nu glor de lige over i et hus og nogle nye veje...

Anmeld

4. juni 2010

Pia.

Hokus Pokus... Labrador blev tryllet om til en Schæfer - Det ser så sjovt ud på to af billederne at på det ene ligger der en Labrador (vil jeg tro) og så kommer et meget ens billede neden under og der ligger pludselig en Schæfer...

SKØNNE billeder og din dreng er jo helt fantastisk skøn og smuk..

Tak for kigget inden for i Farfar og Farmors have.

Anmeld

4. juni 2010

Low

Hvor ser han dog bare rigtig sød ud .

Han ser ud til at hygge sig enormt meget

Anmeld

4. juni 2010

Low

Pia. skriver:

Hokus Pokus... Labrador blev tryllet om til en Schæfer - Det ser så sjovt ud på to af billederne at på det ene ligger der en Labrador (vil jeg tro) og så kommer et meget ens billede neden under og der ligger pludselig en Schæfer...

Haha... Det med hundene havde jeg ikke lagt mærke til før jeg så du skrev det hehe ..

Anmeld

4. juni 2010

Mira0911

Det er en herlig dreng du har.. Elsker at se billeder med ham...

Anmeld

5. juni 2010

Mira0911

Pia. skriver:

Jeg måtte lige scrolle opad igen for at være sikker på det var rigtig det jeg så... Undrede mig også lige lidt.. Først en labber og så en schæfer...

Anmeld

5. juni 2010

Pia. skriver:

Ville ikke skrive det med hundende, men lade folk selv opdage det.

Mem ja det er svigerfars hunde begge 2... Han har dåde en labrador og en schæfer, de skal altid være hvor frederic er. De har også kaniner - rotter - dværg kaniner - hamstere i forskellige udgaver og str - katte og en del andre små dyr..

Velbekomme og mange tak..

Anmeld

5. juni 2010

Low... Han elsker at være udenfor, om det så blot er en lang tur på hans politi scooter, cykeltur, gåtur i klapvogn mm er lige meget. Bare det er udenfor. Han ved lige hvor de bor og siger; ud farfar - lege med sandsager. Og fortsætter; farfar har 2 campingvogne og 2 hunde.

MoarJ...tak. Passer jo på ikke at lave for mange billedtråde, så jeg ikke lige pluselig for max antal jeg må oprette...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.