se liiiiige her <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

june1987

jeg har været vild og sindsyg idag, jeg har fået en tatovering med jan navn  og søndag skal jeg have en piercing i øjenbrynet regner jeg med

den sidder på over armen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Vial

Sejt - men hvad med pigernes navne? Dem har du måske allerede?

Det med kæresters navne er sådan lidt farligt. Gud forbyde, at I gik fra hinanden, men så skal du fremover søge efter en, der hedder Jan, Jannick, Jannie osv.. he he.

Måske det lige gør, at du giver ham en ekstra chance, når han er helt besværlig

Anmeld

4. juni 2010

Bare mig..

KaMa skriver:

Det med kæresters navne er sådan lidt farligt. Gud forbyde, at I gik fra hinanden, men så skal du fremover søge efter en, der hedder Jan, Jannick, Jannie osv.. he he.

Jeg tænkte det samme

Flot tattoo, men ja, er det ikke lidt vovet med ens mands navn? - Måske det bare er mig der er gammeldags med sådan noget Men fed, det er den

Anmeld

4. juni 2010

Mie A

Den er flot

Men som de andre synes jeg også at det er vovet...

Men til gengæld er det måske ikke så svært at ændre den til June

Anmeld

4. juni 2010

B&J

fedt du tør smiler og man kan jo  altid få den tusset over igen hvis det er

Anmeld

4. juni 2010

mama09

KaMa skriver:

Jeg fik tatovertet min EKS s navn på mig, og ja han er jo en EKS nu, så fik dækket navnet over med en blomst, har ikke fortrudt den, da jeg jo fik den, fordi jeg troede på "os 2 forever" - Men sådan gik det ikke - (heldivis da, kan man sige nu)

Idag er den bare et minde om min fortid og jeg stolt af min fortid , for den har gjort mig til den jeg er idag

Men vil dog ikke råde andre til at få tatoos af navne (udover sine børn) .. Men jeg gad helllere ikke hører på folk´s råd, så ja man lærer af sine egne erfaringer

Anmeld

4. juni 2010

mama09

june1987 skriver:

jeg har været vild og sindsyg idag, jeg har fået en tatovering med jan navn  og søndag skal jeg have en piercing i øjenbrynet regner jeg med

den sidder på over armen..

Tillykke med den - ser godt ud

Anmeld

4. juni 2010

june1987

KaMa skriver:

pigernes navne skal jeg have gordiske bogstaver mener jeg de hedder, og være store de skal være et på hver læg så derfor er jeg ikke gået igang endnu jeg skal finde den perfekte bogstaver da de skal være vold fede

nu har jeg været sammen med jan i 3½ år og uanset hvad vil jeg aldrig hade ham, jeg ved hvordan jan han er, han er jordens sødste mand, og vi har et barn sammen, han har nok givet mig alt godt her i livet derfor er det et symbol på at jeg elsker ham og altid vil holde af ham.

og nej sku vi gå fra hinanden så har jeg stadigvæk haft en rigtigt god tid sammen med ham og han har gjordt meget for mig derfor kan jeg gør det jeg gør

Anmeld

4. juni 2010

june1987

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg tænkte det samme

Flot tattoo, men ja, er det ikke lidt vovet med ens mands navn? - Måske det bare er mig der er gammeldags med sådan noget Men fed, det er den

det er jo op til selv der lægger som sagt en masse bag dette....

jeg ville give mit hjerte til den mand min sjæl for ham,

han eer virkelig en ener og han støtter mig altid og jeg ved hundred procent hvor jeg har ham henne..

jeg ville aldrig kunne hade ham, og jeg ved at han altid vil være en stor del af mit liv

jeg er vild med den selv

Anmeld

4. juni 2010

june1987

Trinehw skriver:

Jeg fik tatovertet min EKS s navn på mig, og ja han er jo en EKS nu, så fik dækket navnet over med en blomst, har ikke fortrudt den, da jeg jo fik den, fordi jeg troede på "os 2 forever" - Men sådan gik det ikke - (heldivis da, kan man sige nu)

Idag er den bare et minde om min fortid og jeg stolt af min fortid , for den har gjort mig til den jeg er idag

Men vil dog ikke råde andre til at få tatoos af navne (udover sine børn) .. Men jeg gad helllere ikke hører på folk´s råd, så ja man lærer af sine egne erfaringer

du er inde på noget .. nogen gange er man bare nødt til at gør hvad man selv vil.. jeg er glad for min tato og glad for den mand, jeg har trods alt være venner med ham 5 år før det hvor vi var de bedste venner så ved jeg aldrig kommer til at fortryde noget med ham..

som sagt hjælper han mig med alt og alt det han nogen gange står model til det var hans gave fra mig jeg er hans og at jeg elsker ham og unset hvad vil jeg aldrig hade ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.