Trine(Thjul), du kan nok hjælpe...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

Dictes mor

Hvad er økobabyer, som flere skriver om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

oo

haha! jeg har lige akkurat svaret i en anden tråd

økobabyer er de babyer der kommer helt naturligt hos os der troede vi ikke kunne få "naturlige" babyer. der var en eller anden klog dame herinde der fandt på det da jeg blev gravid i januar og nu er der heldigvis mere end 1 økobaby på spil i barnløshedsforummet

Anmeld

4. juni 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

haha! jeg har lige akkurat svaret i en anden tråd

økobabyer er de babyer der kommer helt naturligt hos os der troede vi ikke kunne få "naturlige" babyer. der var en eller anden klog dame herinde der fandt på det da jeg blev gravid i januar og nu er der heldigvis mere end 1 økobaby på spil i barnløshedsforummet

Nå okay, og jeg som ellers går rigtig meget op i økologi, jeg har ikke en øko-baby

Anmeld

4. juni 2010

oo

Majastina skriver:

Nå okay, og jeg som ellers går rigtig meget op i økologi, jeg har ikke en øko-baby

hæhæ...neeeeej, men økobabyerne er jo ikke bedre end de andre, de er allesammen mirakler

Anmeld

4. juni 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

hæhæ...neeeeej, men økobabyerne er jo ikke bedre end de andre, de er allesammen mirakler

Det har du fuldstændig ret i. Og jeg ville heller ikke ønske mig noget andet end Dicte

Går det godt med dig?

Anmeld

5. juni 2010

oo

Majastina skriver:

Det har du fuldstændig ret i. Og jeg ville heller ikke ønske mig noget andet end Dicte

Går det godt med dig?

nej vel?

det er fuldstændig ligemeget hvordan de kommer, bare de kommer!

joe, det går godt. jeg synes det begynder at stramme i maveskindet nu! men Søren er sød til at give massage, så det hjælper. jeg har jo de tre ar fra da jeg fik fjernet den udenfor livmoderen og det har godt nok trukket noget i dem i nogle uger nu, så dem smører vi med fed creme. eller Søren gør, for jeg kan ikke længere se dem allesammen

Anmeld

5. juni 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

nej vel?

det er fuldstændig ligemeget hvordan de kommer, bare de kommer!

joe, det går godt. jeg synes det begynder at stramme i maveskindet nu! men Søren er sød til at give massage, så det hjælper. jeg har jo de tre ar fra da jeg fik fjernet den udenfor livmoderen og det har godt nok trukket noget i dem i nogle uger nu, så dem smører vi med fed creme. eller Søren gør, for jeg kan ikke længere se dem allesammen

Åh ja de dumme ar, jeg havde samme problem, og ved du hvad jeg fandt ud af hjalp på mig? Olivenolie, ja det er ikke en gang løgn. Det lyder måske lidt klamt, men man får den blødeste hud af det.

Ellers lyder det til at gå godt. Det er så dejligt, og du er over halvvejs nu, hvor vildt er det lige!!!! Tiden går stærkt for os på sidelinjen, men måske ikke så meget for dig, som skal gå rundt med maven og vente og vente.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.