Røde kløende knopper? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.818 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

FrkLarsen

Hej piger. 

Efter et par gange at have kløet mavsen uden på trøjen måtte jeg altså lige kigge for at se om der var noget.

Jeg har fået nogen røde knopper af en art, og de klør :/

Er gravid i uge 30+6, kan lige prøve at vedhæfte et billede som lige er taget, håber at i kan se de SMÅ knopper :s

Har nogen af jer prøvet det samme, burde jeg ringe til vagtlægen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Mette.

FrkLarsen skriver:

Hej piger. 

Efter et par gange at have kløet mavsen uden på trøjen måtte jeg altså lige kigge for at se om der var noget.

Jeg har fået nogen røde knopper af en art, og de klør :/

Er gravid i uge 30+6, kan lige prøve at vedhæfte et billede som lige er taget, håber at i kan se de SMÅ knopper :s

Har nogen af jer prøvet det samme, burde jeg ringe til vagtlægen?

Jeg fik dem også de dage det var varmt især.. Og når man så klør bliver det værre, så prøv at lade være selvom det er svært..

Men, de er altså ufarlige

Anmeld

4. juni 2010

Bare mig..

Mette. skriver:

Jeg fik dem også de dage det var varmt især.. Og når man så klør bliver det værre, så prøv at lade være selvom det er svært..

Men, de er altså ufarlige

samme her... Jeg fik dem når jeg svedte meget...

Anmeld

4. juni 2010

Mette.

~~M.Nielsen~~ skriver:

samme her... Jeg fik dem når jeg svedte meget...

Præcis Man er super sart overfor solen når man er gravid, så sørg for at passe på dig selv når det er varmt..

Anmeld

4. juni 2010

Bare mig..

Mette. skriver:

Præcis Man er super sart overfor solen når man er gravid, så sørg for at passe på dig selv når det er varmt..

Ja nemlig

Dejligt, at jeg nu er sluppet for det, for i den her dejlige solskin, er det da træls og være gravid, når man tænker på solen... Nøjh hvor jeg svedte i vinters bare, så hatten af for de der er gravide nu og over sommeren... Og de der små "enkelte" knopper, ville blive til EN kæmpe stor en..

Anmeld

4. juni 2010

Mette.

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja nemlig

Dejligt, at jeg nu er sluppet for det, for i den her dejlige solskin, er det da træls og være gravid, når man tænker på solen... Nøjh hvor jeg svedte i vinters bare, så hatten af for de der er gravide nu og over sommeren... Og de der små "enkelte" knopper, ville blive til EN kæmpe stor en..

Ja - Vi er heldige vi er sluppet med maverne og fået de små prinsesser ud! Efter nogle af de tidlige varme dage i april, fandt jeg hvertfald ud af hvor godt det var ikke at skulle gå hele sommeren..

Anmeld

4. juni 2010

Bare mig..

Mette. skriver:

Ja - Vi er heldige vi er sluppet med maverne og fået de små prinsesser ud! Efter nogle af de tidlige varme dage i april, fandt jeg hvertfald ud af hvor godt det var ikke at skulle gå hele sommeren..

Ja tak, det gjorde jeg også... Synes også fødestuen blev noget varm da.. Så igen, jeg tør slet ikke tænke på dem der skal ligge og føde om en mdr eller to, hvis det så bliver varmere der.. dog alligevel for os der har født for at det bliver varmere

Anmeld

4. juni 2010

Betteisen

Hejsa!

Det kan altså også være fordi din lever er påvirket af graviditeten. Under min første graviditet kløede jeg helt vildt på maven de sidste par måneder.... Så meget at jeg fik antihistaminer for det.

Anmeld

4. juni 2010

FrkLarsen

Tak for jeres svar piger 

Så er der ikke noget at være nervøs for, men guuud det bliver en lang sommer i den her varme med den dunk, puuuuha!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.