ja min første

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

trine1989

Ægløsning  er helt vild glad var bange for jeg ikke havde da min cyklus har været meget lang.

men i onsdags havde jeg gennemsigtig trådet sekret og kunne mærke det i min mave. det er første gang jeg har haft det stoppede med p-plaster i feb. så ihh er bare glad.

vi fik sexet søndag, tirsdag og onsdag så håber lidt at den er der

Men men men vi er jo kun lige begyndt  så jeg skal nok verne om lidt tålmodighed.

ville bare lige dele min glæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Putomanen

Jeg kan bestemt godt forstå din glæde! Det er jo helt vildt skønt at du kan mærke, at der sker noget nu!

Så må vi bare  for, at der snart kommer to fine streger til dig :-)

Anmeld

4. juni 2010

trine1989

Putomanen skriver:

Jeg kan bestemt godt forstå din glæde! Det er jo helt vildt skønt at du kan mærke, at der sker noget nu!

Så må vi bare  for, at der snart kommer to fine streger til dig :-)

ja blev bare så glad, da man jo går og tænker på om der skulle være noget galt, siden jeg ikke havde haft æl endnu

men så det bare skønt at der ikke er

1000 tak   og  for 2 streger til dig også

Anmeld

5. juni 2010

Rødhætte

Jeg har også en lang cyklus og tankerne går også på om der nu er noget i galt, så det er dejligt når æl endelig kommer

Hvor lang en cyklus har du?

Anmeld

6. juni 2010

trine1989

Rødhætte skriver:

Jeg har også en lang cyklus og tankerne går også på om der nu er noget i galt, så det er dejligt når æl endelig kommer

Hvor lang en cyklus har du?

jeg har ingen fast cyklus efter p-plaster stop.

i det her år har den været 54, 25, 35, 39 så meget uregelmæssig og har ingen æl haft i den periode har jeg kunne mærke på min krop.

lægen siger også at nu er homonerne ude og jeg vil forhåbetlig få en mere regelmæssig cyklus.

hvor længe har du haft lang cyklus da?

kram trine

Anmeld

7. juni 2010

Rødhætte

Ja kan godt se den er meget ureglmæssig Det er min desværre også, synes bare det er frusterende når man ikke rigtig har en fast rytme. Min cyklus har været 26, 42 og 44 siden januar. Jeg skal til læge og tjekkes efter sommerferien, så nu må vi se.

Anmeld

8. juni 2010

trine1989

Rødhætte skriver:

Ja kan godt se den er meget ureglmæssig Det er min desværre også, synes bare det er frusterende når man ikke rigtig har en fast rytme. Min cyklus har været 26, 42 og 44 siden januar. Jeg skal til læge og tjekkes efter sommerferien, så nu må vi se.

der kan jo gå op til 1 år efter p-pille/p-plaster stop før det er ude af kroppen. men  fingre for at du snart får en mere regelmæssig rytme og forhåbentlig meget snart får 2 streger

Anmeld

8. juni 2010

Rødhætte

Tak og i lige måde.. Sender lidt baby støv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.