Tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2010

Low

Hvor er hun dog bare fin ..

Tillykke tillykke tillykke tillykke, det kan ikke siges nok gange hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

lululupo

Fantastiske billeder, hun er åhhhhh så skøn, elsker det billed hvor du kysser hende, og sikken en stolt far også.... Lasse hilser og siger tillykke, han har lige kigget med.....

Smuk halskæde også..... Og ej at forglemme velkommen hjem

Anmeld

5. juni 2010

smokin

lululupo skriver:

Fantastiske billeder, hun er åhhhhh så skøn, elsker det billed hvor du kysser hende, og sikken en stolt far også.... Lasse hilser og siger tillykke, han har lige kigget med.....

Smuk halskæde også..... Og ej at forglemme velkommen hjem

Jaa der var dog ikke så mange billeder af mig med hende, men det KOMMER der. Nicolai havde jo privatfotograf på de første par timer (jordemoderen), så der er mange billeder af ham.

Men jeg render jo rundt som en anden fotograf herhjemme nu.

Hils Lasse igen.... og sig til ham han skal trække dig rundt om flyvergrillen et par gange så baby kan komme ud!

Anmeld

5. juni 2010

Riksen

Hvor er hun dejlig! Rigtig køn lille trold! Tillykke med hende

Anmeld

5. juni 2010

lululupo

Zette skriver:

Jaa der var dog ikke så mange billeder af mig med hende, men det KOMMER der. Nicolai havde jo privatfotograf på de første par timer (jordemoderen), så der er mange billeder af ham.

Men jeg render jo rundt som en anden fotograf herhjemme nu.

Hils Lasse igen.... og sig til ham han skal trække dig rundt om flyvergrillen et par gange så baby kan komme ud!

uhhhh vi glæder os allerede til flere billeder Arhhh løbe i den varme,  du må vare gal 

Anmeld

5. juni 2010

smokin

lululupo skriver:

uhhhh vi glæder os allerede til flere billeder Arhhh løbe i den varme,  du må vare gal 

Ja jeg troede også det var løgn da jeg gik med barnevognen igår og sveden bare drev af mig....

Anmeld

5. juni 2010

AWO

Hjertelig tillykke med den lille Malou! Hvor er hun bare fin.

Jeg er ked af at høre, det var så hårdt. Det er altså ikke fair, ovenpå den graviditet, du har haft!  Men trods alt er du sikkert ikke et øjeblik i tvivl om, at det var det værd...

Anmeld

5. juni 2010

MinWilliam

Stort tillykke med hende..

hvor ser hun bare så kær ud

Anmeld

5. juni 2010

smokin

Anke skriver:

Hjertelig tillykke med den lille Malou! Hvor er hun bare fin.

Jeg er ked af at høre, det var så hårdt. Det er altså ikke fair, ovenpå den graviditet, du har haft!  Men trods alt er du sikkert ikke et øjeblik i tvivl om, at det var det værd...

Det var det hele værd - men jeg gør det ikke igen!!

Og tusind gange tillykke selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.