så røg vinterpelsen ;) og sikke en hårmode

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.506 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

karina1980

det jo helt tosset hvad de finder moderne og smart idag fik 5 bud på en frisure og de fleste af dem indeholdte MEGET kort hår i ektreme farver, så smuttede videre til den næste frisør som så begyndte på page-hår

så jeg hev et par billeder op af tasken, i ønske ala frisure

oplever i også disse ting eller ved i bare altid præcis hvoran i skal klippes.

i får lige et par pic. af dagens forandring, dog er de nye uden briller

det 1 er ganske vist før

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

LotteN

waauuuh siger jeg bare - det klæder dig bare super godt.

Nu må du ikke misforstå - men du så noget kedelig ud før i forholdt til så frisk du blvier med den nye frisure - waauuh kan jeg kun sige

Anmeld

4. juni 2010

Nadia&Daniel

Hvor er det fedt lavet - så flot  ville ønske jeg havde det mod, og smide min lange pels..

Anmeld

4. juni 2010

karina1980

LotteN skriver:

waauuuh siger jeg bare - det klæder dig bare super godt.

Nu må du ikke misforstå - men du så noget kedelig ud før i forholdt til så frisk du blvier med den nye frisure - waauuh kan jeg kun sige

tak, er også bare helt vildt glad for det, følte mig 10 år yngre da jeg gik ud af salonen.

forstår slet ikke hvad jeg ville med det lange, ligner jo en halvgammel, træt og kedelig kone... og det er jeg langt fra

Anmeld

4. juni 2010

karina1980

Nadia&Daniel skriver:

Hvor er det fedt lavet - så flot  ville ønske jeg havde det mod, og smide min lange pels..

jeg har jo haft det kort før, så det var ikke så svært at få mod til, men har nu været glad for det lange og dets muligheder,

men mit hår er simpelthen så tykt, så da hun først begyndte at klippe det af, var jeg slet ikke nervøs, så kom den dejlige lette følelse tilbage

Anmeld

4. juni 2010

B&J

wow du er hot hihihi det er da en utrolig forandring...

Anmeld

4. juni 2010

Tina2

Det ser sgu fedt ud til dig, Karina:-) Må nu også sige du trængte til et bette pift, når jeg ser førbilledet.... Kender det selv, det med det lange... Det er altså lidt svært lige at tage sig sammen. Jeg fik kappet 10 cm for et par mdr siden....

Anmeld

4. juni 2010

wamse

Det ser super godt ud til dig

Anmeld

4. juni 2010

karina1980

Tina2 skriver:

Det ser sgu fedt ud til dig, Karina:-) Må nu også sige du trængte til et bette pift, når jeg ser førbilledet.... Kender det selv, det med det lange... Det er altså lidt svært lige at tage sig sammen. Jeg fik kappet 10 cm for et par mdr siden....

tak, ja svært og så har jeg haft det sådan at det var jo meget pænere nu vi skulle til brylluper, fødselsdage og barnedåb.

så kunne jeg jo få de her flotte frisure,  men altså, det jo langt lettere at sætte det her end det lange, selvom langt hår kan være SÅ flot sat op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.