Igen har det været ved at gå galt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

LotteN

det er da utroligt. jeg fatter simpelthen ike det kan blive ved med at ske...!hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Lone Jakobsen

er bare dybt chokeret over at folk kan glemme deres børn

Anmeld

4. juni 2010

B&J

har aldrig forstået og kommer nok aldrig til det HVORDAN HELVEDE KAN MAN GLEMME SIT BARN"!!!!

Anmeld

4. juni 2010

Silvermist1

Jeg er mundlam. Får rigtig ondt i maven når jeg hører om sådan noget

Anmeld

4. juni 2010

Na-Wi

Folk har fandme for travlt!

Anmeld

4. juni 2010

Pia.

Puha her er vist tale om en meget stresset far... Hvor er det godt det endte godt og faren nåede der ud i tide... Stakkels ham, der må flyve frygtelige tanker i gennem hoved på ham, hvad der kunne havde været sket...

Ja det sker desværre hvert år at man høre om den slags ting og det er virkelig svært at fatte hvordan nogen mennesker kan glemme deres barn men ikke destomindre sker det ØV

Puha, der dør også ALT for mange hunde hvert år i bilerne, ikke at de an sammenlignes med et barns liv, men det syntes jeg også er frygteligt..

Knus Pia.

Anmeld

5. juni 2010

nannanadja

det er simpelhen for vildt at man kan glemme sit barn i bilen... måske skulle man overveje at  ta en slapper fra jobbet eller hvad er det lige der år galt i hovedet på folk...  tænk på det stakkels barn der har siddet der i bilen...nej nej..

Anmeld

5. juni 2010

nannanadja

Pia. skriver:

Puha her er vist tale om en meget stresset far... Hvor er det godt det endte godt og faren nåede der ud i tide... Stakkels ham, der må flyve frygtelige tanker i gennem hoved på ham, hvad der kunne havde været sket...

Ja det sker desværre hvert år at man høre om den slags ting og det er virkelig svært at fatte hvordan nogen mennesker kan glemme deres barn men ikke destomindre sker det ØV

Puha, der dør også ALT for mange hunde hvert år i bilerne, ikke at de an sammenlignes med et barns liv, men det syntes jeg også er frygteligt..

Knus Pia.

ja folk gmeller også deres hunde... altså helt ærligt hvad er det for noget... eller de folk der tar hunden med i bilen i 30 grader s varme og bare lige skal iind og handle søndag formiddag med 1000000mennesker i butikken...

jeg kan blive så sur når jeg ser en hund i bilen en varm varm sommerdag... får lyst til at smadret et vindue så den kan få noget frisk luft..så kan de mennesker lære det..

Anmeld

5. juni 2010

Muffinmus

En kæmpe lettelse at barnet rent faktisk overlevede det den her gang...heædigvis, for det må være en absolut frygtelig måde at dø på og ville forlade min mand med det samme hvis han glmete mine børn i bilen så det døede. Tragisk, men ville bare ALDRIG kunne tilgive sådan noget uandet hvor ked af det han end måtte være. Ville ikke kunne se ham hver dag og vide han var skyld i det. Og kunen forestille mig mange andre ville have det på samme måde.

Men der ud over synes jeg det er tankevækkende at det i næsten ALLE tilfælde er fædrene der har glemt deres børn og efterladt dem til den visse død i en bil, pga glemsomhed, stres eller lign. Lidt skræmmende at mænd åbenbart har nemmere ved at helt glemme deres afkom.

Anmeld

5. juni 2010

vingummibamse

MoarJ skriver:

Baby overlevede i 48 grader varm bil....

http://nyhederne.tv2.dk/article/30987623/

MIT EVIG SPØRGSMÅL TIL SÅDAN NOGLE TING ER....

HVORDAN FANDEN KAN MAN GLEMME SIT BARN PÅ BAGSÆDET.....?

JA UNDSKYLD MEN JEG BLIVER ALTID VRED NÅR JEG LÆSER SÅDAN NOGET FOR JEG KAN SIMPELTHEN IKKE SÆTTE MIG IND I HVORDAN POKKER SÅDAN NOGET KAN SKE...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.