All in på godt humør!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

otlitrom

Nu skal det være! Solen er her, sommeren er her, så skal det gode humør altså også være her! Så jeg har ryttet lidt op i tankerne, og har forsøgt at sortere de negavtive fra! Har prøvet at pakke dem i glemmekassen, og håber ikke de dukker op igen... For jeg er træt af at være trist!

Så her står jeg, i en varm lejlighed, og steger frikadeller og laver kartoffelsalat. Jeg har bestemt at vi skal på kærestepicnic i eftermiddag/aften! Picnickurv, frisk frugt og en kold flaske vin... Vi låner min fars baghave, han er ikke hjemme.. Så kan vi nyde solen og hinanden, mens solen bager ned! Jeg glæder mig!

Vi trænger til noget positivt, og vi trænger til at være sammen, uden tv'et eller computeren forstyrrer. Og idag er energien så godt som kommet tilbage, så hvorfor ikke bruge den på at blive endnu mere positiv? Jeg tror ikke jeg er skabt til at være trist længe ad gangen, så jeg må tage skeen i den anden hånd og gøre noget ved det!

Måske I ser mere til mig igen, måske fortsætter pausen lidt endnu. Men jeg er her, og det er jeg lykkelig for!

God fredag aften, piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Lyder fantastisk!!! Jeg håber I får en vidunderlig aften sammen og at vinen holder sig kølig i varmen

Knus herfra!!

Anmeld

4. juni 2010

TbCp

Århhh det lyder hyggeligt!

Og dejligt at humøret er vendt lidt igen, man er da også nødt til at være i godt humør i det fantastiske vejr

Anmeld

4. juni 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Lyder fantastisk!!! Jeg håber I får en vidunderlig aften sammen og at vinen holder sig kølig i varmen

Knus herfra!!

Jeg tror jeg sniger vinen ind i faderens køleskab.. Der er visse fordele ved at holde picnic på privat grund Jeg føler det er liiidt snyd, men gider altså ikke dele oplevelsen med 683 andre, der ligger på stranden eller i parken

Anmeld

4. juni 2010

otlitrom

Århhh det lyder hyggeligt!

Og dejligt at humøret er vendt lidt igen, man er da også nødt til at være i godt humør i det fantastiske vejr

Ja, vejret kom som sendt fra himlen - i bogstaveligste forstand Det har virkelig hjulpet på humøret og energien! Skønt!

Har lavet mad OG har læst til mandag, så der er åbenbart godt med energi idag. Hvor det kommer fra ved jeg ikke, men det må gerne fortsætte

Anmeld

4. juni 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Nu skal det være! Solen er her, sommeren er her, så skal det gode humør altså også være her! Så jeg har ryttet lidt op i tankerne, og har forsøgt at sortere de negavtive fra! Har prøvet at pakke dem i glemmekassen, og håber ikke de dukker op igen... For jeg er træt af at være trist!

Så her står jeg, i en varm lejlighed, og steger frikadeller og laver kartoffelsalat. Jeg har bestemt at vi skal på kærestepicnic i eftermiddag/aften! Picnickurv, frisk frugt og en kold flaske vin... Vi låner min fars baghave, han er ikke hjemme.. Så kan vi nyde solen og hinanden, mens solen bager ned! Jeg glæder mig!

Vi trænger til noget positivt, og vi trænger til at være sammen, uden tv'et eller computeren forstyrrer. Og idag er energien så godt som kommet tilbage, så hvorfor ikke bruge den på at blive endnu mere positiv? Jeg tror ikke jeg er skabt til at være trist længe ad gangen, så jeg må tage skeen i den anden hånd og gøre noget ved det!

Måske I ser mere til mig igen, måske fortsætter pausen lidt endnu. Men jeg er her, og det er jeg lykkelig for!

God fredag aften, piger!

mmmmmmm lyder lækkert! :0)

vejret er jo også fantastisk!

Anmeld

4. juni 2010

oo

HURRA! jeg er bare så glad over det her indlæg (og mailen)

for et år siden pakkede jeg selv alt hvad der havde med babyer at gøre ned i en kasse og ud i skurret. for nu ville jeg bare ELSKE min mand og ikke stå med en kølle og slå mig selv i hovedet...eller stå og se på at Søren gjorde det samme ved sig selv. jeres baby vil gro ud af kærlighed, så husk-husk-husk den!!  (og jeg er forresten stadigvæk overhovedet ikke i tvivl om at det kun er et spørgsmål om tid...og evt. hormoner ...før I står med to streger og maven fuld af babyfedt!)

Anmeld

4. juni 2010

msax

Årh - det lyder som en tur jeg gerne ville skulle med på.

Jeg ønsker jer alt den bedste kærlighed og hygge. Nyd aftenen og solen.

SMIL Mette

Anmeld

4. juni 2010

ooo

Hvor lyder det bare hyggeligt. 

Og hvor er jeg glad for at høre, at du har en overskudsdag. Flere af dem til dig

Anmeld

5. juni 2010

JustAnotherName

Hvor dejligt. Håber I havde en dejlig dag/aften ??? 

Og jeg håber at tanker og solskin kan lysne lidt op og lette på dit humør.
Ingen trives ret godt, når man er nedtrykt. Og slet ikke i længere tid....

Så jeg hepper på dig hele vej "ovenpå" igen. Stort kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.