40 års bryllupsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.040 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

Munder

Hej

Mine forældre har inviteret os til noget mad mm. på deres 40 års bryllupsdag, og så tænkte vi (min søster og jeg) på, at vi skulle finde på en lille gave.

Mine forældre har alt, og mangler de noget køber de det, så de er enormt svære at finde på til.

Har I nogle gode ideer til mig? er helt blank lige nu.

Vi havde talt om, at det kunne være noget med 40 år eller noget der var super smart i 1970...men hvad?

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

C-Posey

Man kunne give den en oplevelse, jeg tænker i form af en overnatning? Ved ikke hvor mobile de er? Gavekort til en tur i teater? Ved ikke, men det var noget jeg kunne finde på og give mine egne forældre.

Anmeld

4. juni 2010

Munder

Camilla4573 skriver:

Man kunne give den en oplevelse, jeg tænker i form af en overnatning? Ved ikke hvor mobile de er? Gavekort til en tur i teater? Ved ikke, men det var noget jeg kunne finde på og give mine egne forældre.

Uhhh, det med overnatning tror jeg ikke er en god ide....de sidder rimelig godt fast

Mht til teater, har de allerede planlagt hele næste års teatersæson, så heller ikke den kan bruges...det er godt nok svært

Anmeld

4. juni 2010

L.J.L

Munder skriver:

Hej

Mine forældre har inviteret os til noget mad mm. på deres 40 års bryllupsdag, og så tænkte vi (min søster og jeg) på, at vi skulle finde på en lille gave.

Mine forældre har alt, og mangler de noget køber de det, så de er enormt svære at finde på til.

Har I nogle gode ideer til mig? er helt blank lige nu.

Vi havde talt om, at det kunne være noget med 40 år eller noget der var super smart i 1970...men hvad?

Dorte

hvad med et maleri af deres børnebørn?

http://www.liselarsen.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.