Amme bh..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

thessemarie

Synes efterhånden jeg har været alle steder og lede efter en amme BH.. Men det er ikke hulans nemt..

Nogen der ved hvor man kan få nogle der går op i "voksen str"..??

Bruger pt 75-80 J eller K, alt efter model, og er sq ikke sikker på de bliver mindre den næste tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

BinaMor

thessemarie skriver:

Synes efterhånden jeg har været alle steder og lede efter en amme BH.. Men det er ikke hulans nemt..

Bruger pt 75-80 J eller K, alt efter model, og er sq ikke sikker på de bliver mindre den næste tid

jeg brugte kun amme bh den første tid og så droppede jeg den. jeg sys det var ligeså nemt bare at  hive alm. bh op over brystet. det samme med min søster som har giga babser. hun droppede det også.

Anmeld

4. juni 2010

Maise

thessemarie skriver:

har du prøvet babysam. jeg har købt mine der, bruger 85 E. de har mange gode ihvertfald

Anmeld

4. juni 2010

Patrick07

Jeg købte mine i bilka til 79.95,- stykket.. og ved da de nogle gange har undertøj i den størrelse...

Anmeld

4. juni 2010

thessemarie

gabriellasmor skriver:

jeg brugte kun amme bh den første tid og så droppede jeg den. jeg sys det var ligeså nemt bare at  hive alm. bh op over brystet. det samme med min søster som har giga babser. hun droppede det også.

Det havde jeg ikke lige tænkt på.. Ved jo heller ikke om det bliver nødvendigt endnu, for knejten brugte dem kun som hovedpude..

Anmeld

4. juni 2010

thessemarie

Maise skriver:

har du prøvet babysam. jeg har købt mine der, bruger 85 E. de har mange gode ihvertfald

Har været på jagt i alle baby butikker i miles omkreds, men det tætteste jeg har været på at finde noget der passer er en H, og det er jo stadigt et par skåle for småt..

Anmeld

4. juni 2010

thessemarie

Patrick07 skriver:

Jeg købte mine i bilka til 79.95,- stykket.. og ved da de nogle gange har undertøj i den størrelse...

Det har jeg så ikke kigget, men det kunne da være jeg skulle gøre det når jeg kommer forbi næste gang..

Takker

Anmeld

4. juni 2010

Malene84

thessemarie skriver:

Har været på jagt i alle baby butikker i miles omkreds, men det tætteste jeg har været på at finde noget der passer er en H, og det er jo stadigt et par skåle for småt..

Jeg bruger str. J efter jeg har født, og jeg købte mimn i change. Jeg sys den er rigtig fin og super god

Anmeld

4. juni 2010

thessemarie

Malene84 skriver:

Jeg bruger str. J efter jeg har født, og jeg købte mimn i change. Jeg sys den er rigtig fin og super god

Det er også der jeg plejer at handle.. Supert undertøj til næsten ingen penge..

Men de sidste gange jeg har besøgt dem har de haft udsolgt og hun ved ikke hvornår de kommer på lager igen.. øvøv..

Anmeld

4. juni 2010

Malene84

thessemarie skriver:

Det er også der jeg plejer at handle.. Supert undertøj til næsten ingen penge..

Men de sidste gange jeg har besøgt dem har de haft udsolgt og hun ved ikke hvornår de kommer på lager igen.. øvøv..

ej hvor øv  hmm sgu da egentlig for dårligt, at hun ikke bestiller hjem til dig så!!! Håber de når at få dem hjem til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.