Blåbærmos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
0 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

lion

Jeg ved jo godt de kloge siger at de skal være mellem 4 -6 mdr før de får skemad og helst 6 mdr. Men jeg har en søn som er begyndt at spise lidt og meget igen. Men vil gerne ha mad efter 2-3 timer.

Enten spiser han 100ml ellers er det 180-200ml. Men i aftes fik han mad kl. 18.30 og brokkede sig først igen kl. 1.30. NICE

Men io mandag prøvede vi majsgrød og det sagde min søster han ikk kunen finde ud af at spise. Når ok tænker jeg. Så her i går prøvede jeg så at give ham blåbærmos og det var lige får han spiste skeen.  Han guflede det bare i sig.  skønt.

Vi har endelig fået snakkede med det bageri der lavede vores dåbskage og de undskylder fejlen,(hindbærmousse og ikk jordbærmousse) men vi kunne så for en kagemand/dame med alt til 20 personer gratis. Lækkert. Især når C fylder 2 år lige om lidt.

Nej bageriet havde prøvet at ringe til mig, men fordi den telefon jeg havde mens min egen var til rep. var noget lort fik jeg ikk hans opkald. Det har været så mystisk at Jacob ikk har kunne skrive sms/mms til mig, men i går da jeg fik mit egen tilbage, kunne han godt igen, og det har hele tiden været det samme simkort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.