Sandkasse sand igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

Mussen2

Sidste uge spurgte jeg om råd til hvor dette købes billigst.

Bu har jeg undersøgt markedet og er kommet i tvivl om hvilke krav man skal/bør stille til sandet?

Hvis man køber hvidt sandkassesand ved vognmanden er det så vasket? Og skal det være vasket, hvad siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Svei

Pas på det ikke er for fint, så det ikke blæser for nemt væk.

Vi har altid hentet på stranden.

Anmeld

4. juni 2010

DK

Yrsa skriver:

Pas på det ikke er for fint, så det ikke blæser for nemt væk.

Vi har altid hentet på stranden.

Det er forbudt ved lov at hente på stranden

Anmeld

4. juni 2010

Svei

DK skriver:

Det er forbudt ved lov at hente på stranden

Ja, det er det nemlig

Anmeld

4. juni 2010

saxa

Alt det tænkte jeg slet ikke på da vi købte sand, må jeg indrømme.. Men vi købte 4 poser strandsand på XL for 100kr.

Anmeld

4. juni 2010

Mussen2

saxi skriver:

Alt det tænkte jeg slet ikke på da vi købte sand, må jeg indrømme.. Men vi købte 4 poser strandsand på XL for 100kr.

Jeg ved heller ikke om det er pjat - men kan se at det de skal bruge i institutioner skal være vasket, da der ellers er microorganismer i som bl.a. giver øjenbetændelse,

Så er det jeg tænker om det som byggemarkederne sælger som sandkassesand er vasket/rengjort -Mon ikke??

Anmeld

4. juni 2010

nannanadja

jeg må indrømme at vi ikke har tænlt på om det er vasket osv... sand er vel sand?

vi købte det i jem og fix og der er sand som sand skal være

Anmeld

4. juni 2010

saxa

Mussen2 skriver:

Jeg ved heller ikke om det er pjat - men kan se at det de skal bruge i institutioner skal være vasket, da der ellers er microorganismer i som bl.a. giver øjenbetændelse,

Så er det jeg tænker om det som byggemarkederne sælger som sandkassesand er vasket/rengjort -Mon ikke??

Jo det tror jeg næsten.. Det må da være i orden.. Da jeg var i en vs fik vi ihvertfald leveret sand fra byggemarkedet.. Så det burde være tip top..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.