de der 3D scanninger?? er de det værd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

kimfrit

Hej

Jeg ville helt vild gerne til 3D scaning, men manden var lidt, spild af penge. Men afsted ville jeg, og han var da også rigtig glad for vi gjorde det, da vi så gjorde det  Og han synes selv, at det var lidt mere virkelig efter man ligesom kunne sætte et ansigt på, så det var en stor oplevelse for ham.

Så jeg ville tvinge manden med, hehe.

Du skriver du er i 28, jeg var inde da jeg var i uge 29, og der var hun ved at blive lidt stor, så det var lidt sværer at finde nogle gode billeder. Det er bare en lille info, så i ikke venter for længe endnu Held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

tb

vi fik også lavet en 3d scanning og har slet slet ikke fortrudt!! (selvom vi allerede vidste der gemte sig en lille pige)  manden siger han ville have betalt det tidobbelte for det, så stor en oplevelse var det for ham.. så herfra siger jeg os bare:

GO FOR IT

kh tina

Anmeld

4. juni 2010

Mira0911

Jeg har virkelig fortrudt jeg ikke fik lavede den scanning.. Jeg ville det så gerne.. Har kun hørt end masse godt om 3D scanningere...

Anmeld

4. juni 2010

BinaMor

kimfrit skriver:

Hej

Jeg ville helt vild gerne til 3D scaning, men manden var lidt, spild af penge. Men afsted ville jeg, og han var da også rigtig glad for vi gjorde det, da vi så gjorde det  Og han synes selv, at det var lidt mere virkelig efter man ligesom kunne sætte et ansigt på, så det var en stor oplevelse for ham.

Så jeg ville tvinge manden med, hehe.

Du skriver du er i 28, jeg var inde da jeg var i uge 29, og der var hun ved at blive lidt stor, så det var lidt sværer at finde nogle gode billeder. Det er bare en lille info, så i ikke venter for længe endnu Held og lykke med det

okay tak. jeg skyyyynder mig har ham næsten..

Anmeld

4. juni 2010

BinaMor

tb skriver:

vi fik også lavet en 3d scanning og har slet slet ikke fortrudt!! (selvom vi allerede vidste der gemte sig en lille pige)  manden siger han ville have betalt det tidobbelte for det, så stor en oplevelse var det for ham.. så herfra siger jeg os bare:

GO FOR IT

kh tina

ih hvor godt jeres mænd også har nogle udtagelser.dem nupser jeg

Anmeld

4. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
gabriellasmor skriver:

vups.

jeg troede det lå i "graviditet"

Zafir????

kan ikke svare på dit spørgsmål om 3D scanninger. Jeg fik ikke nogen da jeg synes de er uhyggelige

Til gengæld blev jeg kontrolscannet hver 4. uge fordi de frygtede for tidlig fødsel og jeg æææælskede hver evig eneste gang

Knus Caroline

Anmeld

4. juni 2010

Lillefe

gabriellasmor skriver:

er det i silkeborg? jeg så der var tider allerede på tirsdag. hvornår får man tilbagemelding skriver de?

Nej desværre bor på Sjælland har lige bestilt tid til den 19/7 der er jeg i uge 27 hvis jeg var dig ville jeg helt sikekrt tage en tid tirsdag det skal jo helst være inden uge 32 siger de jeg syntes egentligt ikke det så dyrt mere som det var da det først kom ud

Anmeld

4. juni 2010

BinaMor

Caroline86 skriver:

kan ikke svare på dit spørgsmål om 3D scanninger. Jeg fik ikke nogen da jeg synes de er uhyggelige

Til gengæld blev jeg kontrolscannet hver 4. uge fordi de frygtede for tidlig fødsel og jeg æææælskede hver evig eneste gang

Knus Caroline

takker.

ja nogle sys jeg også er lidt scary.. hvis de er udtværet. men andre er nu søde  og tænker at hvis det er ens EGEN baby.. så.. hehe.. jeg kan sys at en nyfødt ser lidt krøllet og mærkelig ud.. men min egen var selvføøøøølgelig en skønhed

Anmeld

4. juni 2010

BinaMor

Perl skriver:

Nej desværre bor på Sjælland har lige bestilt tid til den 19/7 der er jeg i uge 27 hvis jeg var dig ville jeg helt sikekrt tage en tid tirsdag det skal jo helst være inden uge 32 siger de jeg syntes egentligt ikke det så dyrt mere som det var da det først kom ud

nårhh okay. ja jeg må heller rubbe neglene.

for jeg fik jo også lige en lang næse til vækstscanningen igår.. for selvom man VIRKELIG var glad for at bebs vokser fint så havde man også glædet sig i mange uger til at høre om man fik en med eller uden tap. den gemte sig jo allerede til MD hvor alle omkring mig ikke havde gemmelegsbabyer. heheh..

'

Anmeld

4. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
gabriellasmor skriver:

takker.

ja nogle sys jeg også er lidt scary.. hvis de er udtværet. men andre er nu søde  og tænker at hvis det er ens EGEN baby.. så.. hehe.. jeg kan sys at en nyfødt ser lidt krøllet og mærkelig ud.. men min egen var selvføøøøølgelig en skønhed

tror også altid det vil være noget andet med ens egne børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.