3D scanning i går :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

Lou87

Hej!

Ja så blev det endelig tid for 3D scanning i går.. og hvor var det bare FANTASTISK!! Helt vildt utroligt så livagtigt det var og se.

Kan klart anbefales

Nogen var nysgerrige for og høre om jeg denne gang måtte "få lov" og se hvad køn jeg fik... da jeg til MD scanning havde en navlesstreng i vejen

Jeg kan så sige, det lykkedes.. Og vi venter os en lille PRINSESSE   Wee.. Hvilket det ene af de to vedhæftede billeder vidst absolut heller ikk ligger skjul på hihi.

Det er så skønt og ku forholde sig til hvem der gemmer sig derinde. Men er bare glad for bebsen er sund og rask, farmand ønskede sig dog en lille pige, og det fik han Så nu står der lyserød shopning i mit hovede.. hihi.

God dag til jer alle !

Hilsner fra Lou, 27+5 med en lille pige.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tillykke med den lille prinsesse!!

Jeg ved præcis hvordan du har det, efter sådan en 3D scanning. Det er da bare en helt ubeskrivelig oplevelse!

Billede 1 viser godt nok tydeligt at det er en pige - fantastiske billeder.

Kan du have en rigtig god dag.

Kh Corinna 36+5

Anmeld

4. juni 2010

Lou87

Mathildesmor skriver:

Tillykke med den lille prinsesse!!

Jeg ved præcis hvordan du har det, efter sådan en 3D scanning. Det er da bare en helt ubeskrivelig oplevelse!

Billede 1 viser godt nok tydeligt at det er en pige - fantastiske billeder.

Kan du have en rigtig god dag.

Kh Corinna 36+5

Tusind tak skal du ha

Og ja det er bare alle pengene værd!

I lige måde.

Anmeld

4. juni 2010

lululupo

århhhhh en lille pige wiiiii...... TILLYKKE sej teknologi, jeg kigger på vores 3d billeder dagligt

Anmeld

4. juni 2010

Lou87

lululupo skriver:

århhhhh en lille pige wiiiii...... TILLYKKE sej teknologi, jeg kigger på vores 3d billeder dagligt

Ja den er vidst ikk helt til og tage fejl af

Og ja det er virkelig utroligt sys jeg hva man kan vise gennem sådan noget teknisk gejl man slet slet ikk har forstand på hehe.

Tror også jeg kommer til og kigge på mine tit.. Smiler

Anmeld

4. juni 2010

Lou87

OP
mere pga jeg lagde det op så tidligt på dagen, så ikk sikkert de interesserede li havde set det

Anmeld

5. juni 2010

CamillaT89

Så kom dagen endelig Og STORT tillykke med hende 

Hun ser sød ud 

Anmeld

5. juni 2010

LinLin

TIllykke med datteren

(er nu glad for at vi nøjedes med en 2D kønsscanning - synes 3D-billederne er uhyggelige...)

Anmeld

5. juni 2010

Lou87

ct skriver:

Så kom dagen endelig Og STORT tillykke med hende 

Hun ser sød ud 

Ja endelig ku spændingen løsnes lidt, hihi. (nu glæder man sig jo så dog bare til hun kommr ud, hehe)

Og mange mange tak, hun ser så fin ud ja

Anmeld

5. juni 2010

Lou87

Mor til David skriver:

TIllykke med datteren

(er nu glad for at vi nøjedes med en 2D kønsscanning - synes 3D-billederne er uhyggelige...)

Mange tak skal du have

Og hehe ja jeg har hørt nogle enkelte sys de var lidt skræmmende - men det jo også fordi det godt kan sløre lidt ud og skære nogle steder hvor det så ser lidt mærkeligt ud... Men ja, jeg sys bare det var fantastisk og se Er helt høj på det endnu og kigger ofte på mine billeder og de små klip vi fik med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.