tvillinger vs. et barn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.683 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

mullesmith2

Jeg kan ik lade være med at sammenligne min mave med en der er gravid med et barn. Jeg syntes det er utrolig vildt at se hvor meget min mave vokser i forhold til en der kun venter et barn. Jeg har prøvet at finde en masse billeder af tvillingegravide maver men har kun være heldig at finde en side. Der er ikke nogen af jer andre der har stødt på nogen steder man kan se sådan nogen billeder. eller nogen herinde der både har mavebilleder med en baby og med to?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

MaleneG

mullesmith2 skriver:

Jeg kan ik lade være med at sammenligne min mave med en der er gravid med et barn. Jeg syntes det er utrolig vildt at se hvor meget min mave vokser i forhold til en der kun venter et barn. Jeg har prøvet at finde en masse billeder af tvillingegravide maver men har kun være heldig at finde en side. Der er ikke nogen af jer andre der har stødt på nogen steder man kan se sådan nogen billeder. eller nogen herinde der både har mavebilleder med en baby og med to?

nu ved jeg ikke i skrivende stund om du er 2 gangs gravid, og såfald er det helt normalt man vokser lidt mere i starten.

Om ikke andet så kan det være du ligesom jeg, blot voksede ekstrem hurtig.

Anmeld

4. juni 2010

Lotus86

Kan du ikke gå ind i det forum der er herinde, for folk der venter tvillinger eller flere? Der må da næsten være nogen der viser maven frem

Anmeld

4. juni 2010

Malene84

mullesmith2 skriver:

Har du set mine?

Anmeld

4. juni 2010

Munder

Der er da enkelte mavebilleder herinde for tvillingemødre. Her kan du se Tines fine mave

https://www.baby.dk/debat/16814pi1/foelg-en-mave/marie-og-signe-i-maven-.aspx#GoToMessage

Anmeld

4. juni 2010

4xGreve

mullesmith2 skriver:

Dengang jeg var gravid med Daniella der var jeg ude at handle en uge før jeg fødte (altså i uge 25 -fødte i uge 26) og der var der e kassedame der spurgte mig hvornår jeg skulle føde for det kunne da ikke være længe til, og som sagt så var jeg blot 25 uger hen og troede jeg havde lang vej igen, jeg var meget stor og da jeg fortalte hende der gik nok omkring 3 måneder sagde hun det var helt vildt og at jeg lignede en der var højgravid - og der var kun en dejlig lille pige inden i den fine store mave...

Nogens maver må vokse mere vildt end andres...

Anmeld

4. juni 2010

BinaMor

er der ikke en masse på min-mave?

Anmeld

4. juni 2010

N&J

Altså min datter vejede ligeså meget som et par tvillinger, så jeg var kæmpe og kunne ligesom i filmene sætte en skål is ovenpå maven og spise.. det var sjovt.. 

Anmeld

5. juni 2010

MORJESPERSEN

Jeg har desværrer ikke fået taget billeder af min mave, har godt nok fortrudt det meget efter jeg har født. Men jeg fandt lige et par billeder jeg har taget ca 8 timer inden mit vand det gik..Jeg fødte dem 6 uger før tid..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.