Disney maqueen kage (max billedspam;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

birgitte

E.T skriver:

Hold da op! Den er bare super flot! Er meget imponeret!

Hvordan har du dog lavet hjulene og det ternede hvor der står Macus?

Mange tak skal du ha 

altså hjulene er fondant der er formet og så har tørret i flere dage... så bilen ikke fik flade dæk! og det ternede er bare ligestore firkanter limet sammen i 2 rækker og så med  bogstaverne limet ovenpå hmm skulle vel egentlig forestille en målstreg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

birgitte

MoarJ skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Det har du gjort godt... Glæder mig helt til at komme igang imorgen engang eller Lørdag med alt det kage hygge igen...

ja det kan jeg godt forstå det er også dejligt. men jeg glæder mig lige nu bare til at komme ud og nyde vejret sad jo inde hele dagen igår og lavede den her!

Anmeld

4. juni 2010

birgitte

merethe skriver:

Wauv Hvor er den flot.

Jeg er død midsundelig, gid jeg også kunne lave sådan en flot kage til min søn.

takker mange gange

kagen var så ikke til min søn (har kun piger så det var fedt at lave noget  drenget for en gangs skyld) den var til en sød baby.dk bruger der spurgte om jeg ville lave den til hende.

Hvis du gerne vil lave sådan noget til jer selv er det da bare med at komme igang med at eksperimentere... øvelse gør mester som man siger!

Anmeld

4. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Den er vildt flot Håber han blev glad for den. - Men det kan jeg ikke forestille mig andet

Anmeld

4. juni 2010

birgitte

Zafir skriver:

Den er vildt flot Håber han blev glad for den. - Men det kan jeg ikke forestille mig andet

tak skal du ha´ og han var vist blevet så glad for det at han ikke helt kunne forstå hvorfor den skulle skæres i

Anmeld

4. juni 2010

nannanadja

er du sindsyg en flot kage...undskyld sprøget men hold da helt fest... det er jo for vildt....  du er altså hammer dygtig

Anmeld

4. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
birgitte skriver:

tak skal du ha´ og han var vist blevet så glad for det at han ikke helt kunne forstå hvorfor den skulle skæres i

HAHA... Nej, det er også svært at forstå

Anmeld

4. juni 2010

E.T

birgitte skriver:

Mange tak skal du ha 

altså hjulene er fondant der er formet og så har tørret i flere dage... så bilen ikke fik flade dæk! og det ternede er bare ligestore firkanter limet sammen i 2 rækker og så med  bogstaverne limet ovenpå hmm skulle vel egentlig forestille en målstreg!

Tak for tippet

den er bare super flot!

Anmeld

4. juni 2010

propogberta

Hvor er den bare flot

Anmeld

4. juni 2010

lucas<3

for pokker hvor er den fin..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.